Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استامینوفن پاراکید برای کودک
سلام پسرم ختنه کردیم دکتر استامینوفن آمیفن دادن هر ۶ ساعت ۱۲ قطره ولی پسرم نمیخوره میخوام میخوام بهش استامینوفن پاراکید بدم چند قطره بهش بدم هر ۶ ساعت ؟ پسرم ۵۶ روزس و ۵ و ۷۰۰ وزنشه
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- گوشه لب
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر گوشه لب پسر یکساله من حالت اگزما شده شبیه تبخال نیست چه پمادی تجویز میکنید ممنون
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- شیر
باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرم ازاول تولدش شیرنان مصرف میکردبعد ازیکسال خورده ایش دوسه مرتبه اسهال شدید گرفت تامتخصص اطفال براش شیر بدون لاکتوز یا یکیش ببلاگ ال اف وبیومیل ال اف مصرف میکرد واسهالش بندمیومد دیگه شیرنان بهش ندادیم همش ازهمین دوتاشیربهش دادیم باخوردنش مشکلی نداره فقط اینکه واسش ضررنداره وتاکی میتونه ازش استفاده کنه
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون
- جوش های ریز قرمز
سلام آقای دکتر پسر من تازه چهارماهش کامل شده دوروزه روی بدنش یه جوش های ریز قرمزی میبینم هیچ علامت دیگه ای نداره تب نداره و کاملا سرحاله تعدادشان خیلی کمه به ده تا هم نمیرسه . امروز روی مچ پاش یه نقاط قرمزی دیدم که تبدیل به جوش میشه .میخواستم بدونم علتش چیه؟ممکنه آبله مرغان باشه؟اخه هیچ نشونه ای نداره ممنون
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- یبوست نوراد دوماهه
سلام پسرمن دوماهه هست و الان ۴روزه شکمش کارنکرده چه پیشنهادی دارید ؟،از شیرمادر هم تغدیه میکنه
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟

