Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- در خصوص واکسن
سلام وقت عالی بخیر، پسرم ۶ ساله هست و در بدو ورود به مدرسه، بر اساس مطالعاتی که بنده داشتم توصیه شده که در فاصله سنی بین ۴ تا ۶ سالگی دوز دوم واکسن mmr را کودکان دریافت کنند. طبق جدول واکسیناسیون پسرم در ۱۲ و ۱۸ ماهگی هر دو دوز را دریافت کرده، آیا الان باز باید این واکسن را تزیرق کنه یا نه؟آیا احتمال ابتلا به اوریون الان که این واکسنرو نگرفته هست یا خیر؟ ممنون
- تعویض قطره آهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یکماهه به دلیل سیاه شدن دندونای دخترم ومقاومتش تو خوردنش قطره آهنش رو که از طرف مرکز بهداشت میدادن عوض کردم یه قطره به اسم liposomal Iron خریدم طعمش خوبه بوی آهن نمیده آیا این دوتا فرقی ندارن ؟؟؟دخترم یازده ماهشه
- ونتالکس
سلام خسته نباشید من نوزاد دو ونیم ماه رو دیشب بردم پیش دکتر .برای تنفسش ونتالکس رو دادن هر ۸ساعت باید استفاده میکردم ولی حواسم نبود هر ۴ساعت برای نوزادم استفاده کردم تا الان ۳بار بادم یارزدم حالا خیلی میترسم از شما خواهش میکنم ک بگین ک آیا خدایی نکرده مشکلی پیش میاد یانه .ممنون
- شیرخوردن نوزاد ۴ ماهه
سلام. نوزاد پسر ۴ ماهه ای دارم با وزن تولد ۳۱۴۰ و قد ۵۲ اکنون وزنش ۷۲۰۰ و قد ۶۷ میباشد. نوزادم از ابتدا ساعتی یکبار شیر میخوردم ده تا ۱۵ دقیقه. بهم گفتن با توجه به رفلاکس که داره زیاد بهش شیر میدم. آقای دکتر نظر شما چیه؟اینم بگم اگه نخوام بهش شیر بدم گریه میکنه سریک ساعت و سرشو هی میچرخونه.
- خواب نوزاد
من نوزادم تازه يك ماه را تمام كرده خيلي سخت مي خوابد نزديك يك ساعت طول مي كشد كه بخوابد ولي وقتي مي خوابد سه ساعت تا شير خشك بعدي مي خوابد فقط سخت مي خوابد در برابر خوابيدن مقاومت ميكند گريه ميكند تا بخوابد در ضمن كوليك دارد .بعضي أوقات مطمينم درد ندارد ولي نمي خوابد و شروع به گريه ميكند تا بخوابد . چي كار كنم ؟دليل اينكه نميخواهد بخوابد چيست ؟ چه جوري سريع بخوابانمش؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام من پسرم به محصولات گاوی حساسیت داره برای همین بهش شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور می دادم خوب بود ولی الان دیه پیدا نمیشه چه شیر خشکی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام نوزادم چهارماهشه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر بهم ازیترومایسین ۱۰۰دادتا۵روز بهش دادم خوب شد دوباره الان سرماخورده علائم قبل و داره اشکال نداره دوباره ازیترومایسین بخوره؟
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- شیردهی
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه ای دارم که گاهی چهار ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. در این مواقع لازمه خودم نوزاد رو برای شیر دهی بیدار کنم؟
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید

