Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- نفخ نوزاد
سلام و خسته نباشید امروز اومدم مطب حدمتتون برای نوزادم شربت نفخ و یه قطره هم بابت بینی دادین میخواستم بپرسم شربت دل درد رو شبها بدم خواب اوره؟و اینکه اگه بچه شکمش موقع شیر خوردن صدا بخوره اشکالی نداره؟در ضمن اون قطره بینی رو همینطوری شدوع کنم به ریختن تا 15 روز یا نه یه بار بریزم کافیه یا اینکه فعلا نریزم؟
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- مشکل مدفوع نوزاد
سلامپسرم واردهفت ماهگی شده توروزچهارپنج بارمدفوع داده که بامدفوعای قبلش فرق میکنه ومدفوعش قسمت باسنشومیسوزونه علت چیه
- بی قراری و گریه نوزاد
سلام. نوزاد پسر ۹۵ روزه ای دارم که در ۳۸ روزه گی بعلت کولیک و بی قراری شبانه و رفلاکس دکتر براش دومتیدون و دامتیکون تجویز کرد. خیلی وقت بود که دیگه گریه نمیکرد اما الان دو روزه سر ساعت معینی از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر گریه میکنه و فقط در گهواره ساکت میشه و در این دو ساعت اصلا شیر نمیخوره؟میشه راهنمایی کنید ؟
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- کمک
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد شیر خوردن نوزاد پنج ماهه ام سوال کردم فرمودید با آزمایش انجام شود خواهشا راهنمایی بفرمائید من پیش کدام دکتر در استان کرمان بروم که مورد تایید شما باشند ممنون میشوم
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- قورت دادن
پسرم ده ماهشه جسمی به اندازه عدس قورت داده بعدش آب و شیر به راحتی خورد مشکلی نداشت
- خوردن عسل برای نوزاد
دوقطره عسل به نوزاد دادیم ایا نوزاد دچار بیماری بوتولیسم میشود یانه
- سرماخوردگی
سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده سرفه میکنه وبالا میاره چ دارویی بدم بهش سرفه اش بهتربشع ممنون میشم جواب بدین؟بردم دکتر بهش سفکسیم 100دادوشربت کتوتیفن ولی بهترنشده لطفا راهنماییم کنید
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- رشد
دختر من8 ماهشه وزنش 6 کیلو نیم هستش اصلا وزن نمیگیره چیکار کنم؟ممنونم از شما

