Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- با سلام .دختر یم ساله ای دارم که دو هفته زود به دنیا امد و حالا هم وزنگیری بسیار کمی داره .وزن الانش ۸و ۲۰۰ بوده و قد و دور سرش هم روی نمودار روی خط نارنجی هست .الان هم بهش شربت مولتی و زینک سانستال رو میدم اما هیچ تاثیری نداشته .خواستم راهنماییم کنید که بهش می تونم شربت اشتها اور بدم و اینکه چه اشتها اوری بهش بدم
- سوال
سلام آقای دکتر به غذای نوزاد ده ماهه چن قاشق مرباخوری میشود در روز روغن زیتون یا کره زد؟....کمبود وزن و یبوست هم دارد چن قاشق مربا خوری در روز مجاز هس روغن زیتون یا کره به در کل به غذای روزانه اش اضافه کرد؟؟.ممنون
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- سرما خوردگی نوزاد 3ماهه
سلام اقای دکتر دخترم 3 ماهشه ابریزش بینی داره و عطسه میزنه چه شربتی میتونم بهش بدم؟
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- ویروس جدید و مخاط زرد
سلام آقای دکتر مجبور شدم از شما سوالم رو بپرسم هر چی دکتر میرم فایده نداره . همش سرما میخورم ماهی دو بار نمیدونم آیا درسته که ویروس جدید اومده که قویه یا شایعه س میخام باردار بشم اما سرماخوردگی اجازه نمیده علائم اینهاست آبریزش بینی بیرنگ و مخاط بینی زرد رنگ بدن درد و ضعف و دارو هم فقط قرص سرماخوردگی و گایافنزین میخورم آیا آنتی بیوتیک لازمه یا نه .لطف کنید جواب بدید تا خیالم راحت بشه
- چرا دخترم هر ماه مریض
دخترم هر دوماه یکبار مریض میشه وهر مریضیش دوماه دقیق طول میکشه اخرشم عفونت گوش میگیره.سه بار ویزیت میشه دراین دوماه اینقدر مریض شده تمام مریضیا وداروهارو یاد گرفتم.دو سال ودوماهش ده کیلو چیکار باید بکنم
- خوردن شمع ب اندازه یه نخود کودک ۲سال ونیم
خوردن شمع توسط کودک ۲سال ونیمه که شکمش ابکی کرده میخواستم بدونم اشکال نداره کار کنم
- سيلياك
سلام خسته نباشيد سيلياك مادرزاديه يا ميشه بعد هم بوجود بياد؟ پسر من ١٦ ماهشه.سه روز اسهال زرد داشته الان دو روزه خوب شده اما هنوز رنگ مدفوعش زرده. يعني ممكنه سيلياك باشه؟
- برگشت کمر نوزاد به عقب
با سلام، نوزادی ۸ ماهه دارم. امروز روی پام نشسته بود ناگهان سرش رو به عقب خم کرد و خودش رو به سمت عقب هل داد و من تعادلم رو از دست دادم و باهم به عقب افتادیم ولی کمر و گردنش حالت حلالی شد و به عقب خم شد ولی گریه نکرد. آیا ممکنه به ستون فقراتش آسیب زده باشه یا گردنش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- چشم
لكه خاكستري در سفيدي چشم كودك من علتش چيست ؟
- کیست پشت گردن
پست گردن سمت راست پسرم که ۸ سالش یه توده ای که وقتی است نزنم درد میگیره
- ترس کودک
با سلام و خدا قوت یه سوال داشتم . پسرم 6 ماهه است . خداروشکر همه حرکاتش خوبه . خوابش خوبه . فقط وقتی بچه خواهرم که 3 سالشه میاد خونمون تا صداشو میشنوه گریه میکنه . چند وقت پیش وقتی به خانه مادرم میرفتیم در خونه با شدت بسته شد و پسرم ترسید همون موقع بچه خواهرم داشت حرف میزد بلند بلند امکان داره به خاطر این باشه ؟ بچه خواهرم 3 سالشه و دختره . بلند هم حرف میزنه . ممنون میشم راهنمایی کنید . نگران پسرم هستم
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- شربت ایبوپروفن
سلام آقای دکتر خوب هستین بچم 3 سالشه سرما خورده بردم دکتر گفت که کمی سینش خس خس داره و کمی التهاب گلوداره برا سینش شربت سالبتامول داد و برا ابریزش بینیش شربت سیتریزین با قطره فلوتیکازون نوشت شربت ایبوپروفن هم نوشت در صورتی که اصلا بچم تب نداشت خواستم از شما دکتر عزیز محترم سوال کنم آیا قطره بینی که داده مشکلی نداره و ایبوپروفن برا التهاب گلو داده یا اینکه برا اینکه تب کرد بهش بدم با تشکر از شما

