Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو۶۲۵
مقدار مصرف قرص آموکسی کلاو برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن چقدر است؟ هفته ی پیش سفکسیم ۴۰۰ خورده.
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون
- رشدکودک
سلام خدمت دکتر محترم دختری ۴ساله دارم که ید ۹۳سانتی متر و نگران رشد قدیش هستم نسبت ب هم سن هاش رشد قدیش کمتر تغذیه هم خوب میخوره وزنش ۱۴..نیم کیلو هست بنظر شما چکارکنم تا حالا هم شربت های متنوعی خورده زینک پلاس مولتی ویتامین کیندر
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماه و دوهفته اش هست...سه روزه تب داره پشت سرش و کمرش داغ هست و دوروزه ک شکمش شل شذه و دچار اسهال شده ینی روزی تقریبا سه بار مدفوع داره که شل هست..(.قبلا به طور معمول روزی یک یا دوبار در روز فقط مدفوع داشت ک سفت هم بود)...دندان تا الان در نیاورده ولی روی لثه ی پایینش جای دوتا دندوناش کمی ورم کرده ...غذا نمیخوره کم اشتها شده ولی شیرشو مث همیشه میخوره ... نمیزاره دست توی دهنش ببریم امروز کمی اروم تره ولی دوروز پیش خیلی غر غر میکرد و همش باید بغلش میکردیم ...ادرارش کم و تیره نشده رنگ صورت قرمز نشده ....دیروز مقداری قطره ی استامینوفن دادیم تبش اومد پایین ولی خب بعد از چن ساعت دوباره بالا میره ...ممنون میشم راهنماییم کنین راجب اینکه چه دارویی بدیم بخوره یا راهکاری برای تب و اسهالش واینکه ایا بیمارو مریض شده یا معمولی هست و شاید نشانه ی دندان در اوردن باشه و اینکه خطرناک هست حالش ک واجب باشه ببریمش دکتر ..چون تو این اوضاع بیماری کرونا میخام تا واجب نشده دکتر نبرمش..ولی اگرکه لازمه و حالش بده ک ببریمش...ممنون
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- ريزش موي سر نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٤ ماهست تاراي موهاش ضعيفه و حجم موهاش كمه و موهاش ريزش داره روي بالشتش هميشه مو هست علت چيست تا كي ميريزه؟
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- گریه و بهانه گیری
سلام خسته نباشید من دختر دو سال و هفت ماه دارم,واقعا دیگه من و بابا خسته کرده,دائما گریه میکنه ,جیغ و دا میکشه,مثلا وقتی میخوایم بخوابیم گریه می کنه میگه من نمیخوابم نسبت به گریه هاش بی توجه میشم اصلا گریه تموم نمیشه دقیقه به دقیقه بدترم میشه, زیاد حرف میزنه, یک حرف رو چندبار تکرار میکنه, فحش میده, خیلی دختر گیری هست به یک چیز که گیر میده دیگه ول کن نیست, وسایلشو به هیچکس نمیده وقتی بچه های دیگه به وسایلش دست میزنند جیغ میکشه, حتی بعضی موقع ها بازی کردنشم با جیغ هست, اصلا حرف گوش نمیده,آخر مجبور میشیم کتکش میزنیم. ,...خواهش میکنم کمکم کنید میترسم....
- قارا
باسلام و خدا قوت ببخشید دختر من یکسالش میتونم بهش کشک پاستوریزه بدم 2_ایا میتونم از قارا برای طعم غذایش استفاده کنم سپاسگزارم.
- نوزاد 4 ماهم از بدو تولد تا الان چشماش آب میاد و چرک بطوری ک صبح بسته میشه هر دارو وقطر هی ک دکتر داده استفاده ولی….
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم

