Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- یبوست نوزاد ۳ ماه ونیمه
پسرم الان سه روز مدفوع نکرده وخیلی زور میزنه چکار باید کنم
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- عفونت چشم
سلام نوزاد۱۵روزه دارم دکتر برای عفونت چشمش قطره باکتی مایدهر ۶ساعت یک قطره تجویز کرده.چشم نوزاد قرمز شده.رو قطره زیردوماه منع مصرف زده.چیکارکنم
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر.پسر ۹ماهه من تا صبح خیلی زیاد بیدار میشه.علتش چیه و چیکار کنم کیفیت خوابش بهتر بشه؟
- چشم
لکه ی خاکستری دور عنبیه چشم دختر ۲ماهم هست میخواستم ببینم چی هست وایا میرود
- تماس
با سلام من امروز از مرکز بهداشت برلم تماس گرفتن ک باید بیایید ک مجدد ازمایش بدین کم کاری تروئید دیده شده دخترم19روزشه ابا دخترم عقب موندگی ذهنی میشه؟
- سرفه نوزاد
سلام دخترم 22روزشه.حدود دو سه روزه که سرفه میکنه گرفتگی بینی هم داره وعطسه هم میکنه..ولی مشکل اینجاست سرفه رو زمانی میکنه که من بهش شیر داده باشم چه شیر خودمو چه شیر خشک بعد خوردن شیر هم سرفه میکنه وشیرم بالا میاره،پیش متخصص اطفال رفتم یه قطره برای بینش داده آزیترو مایسینم دادن روزی دوسی سی بهش بدم.میشه راهنماییم کنید که سرفه نوزادام بعد شیر خوردن علتی داره یانه..ممنون.
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر ، امروز هفتم مرداد هست و هفدهم مرداد نوبت واکسن شش ماهگی نوزاد من هست. نوزاد من کرونا گرفته وچهار روزه علایمش ظهور کرده و بیماره و تحت درمان. سوالم اینه که هفدهم مرداد من میتونم واکسنشو بزنم؟ یا باید به تاخیر بیندازم ؟ درصورت تاخیر جن روز بعد هفدهم باید واکسن شش ماهگی شو یزنم؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- خس خس سینه و سرفه
سلام پسرم ۹ ماهشه ابریزش بینی نداره اما سرفه های خلط اور داره موقع نفس کشیدن هم بینیش پر میشه چه دارویی برای قطع سرفه هاش باید داد
- اندازه سرنوزاد
باسلام. دخترمن 10روزدیگه بدنیا میاد دیشب رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت دورسر بچه یکم بزرگه. توبرگه زده 40سانت خواستم ببینم یعنی بچه مشکل داره بااین اندازه طبیعی هست
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر دخترم نه ماهشه ٥ روزي ميشه سرماخورده روز اول بردمش دكتر شربت سفكسيم ١٠٠ و اسپري بيني و استامينوفن داه همچنان استفاده ميكنه چون گلوش چرك داره و از ديروز اسهال ميره سبز رنگه واز طرفي دندوناشم جاش سفيد شده تا الان ٤ تا دندون درآورده واي اسهال نرفته ودو روز هم ميشه كه بي اشتها شده زماني كه دندون درمياره يك عفته غذا نميخوره حالا بايد چكار كنم اسهالش بخاطر چيه؟؟با تشكر فراوان
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه یه شیر خشک خوب که بچه وزن بگیره معرفی کنید؟؟و اینکه من دکتر بچه ام رفلاکس داره شیر خشک ببلاک داده.وزنشم کمه.با قطره چکون بهش میدم.میشه کنار ببلاک یه شیر خشک دیگه هم بدم.یعنی هر دو بدم در یک روز
- اروق گرفتن نوزاد
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر دکتر جان بچه ما دو روز به دنیا آمده خیلی عطسه میکنه

