Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آفاکسیم
خسته نباشید آقای دکتر پیرو جواب قبلی ازتون تشکر میکنم بچم۷کیلو وزنشه که به ازای هر۸میلیگرم مصرف میشه۵۶میلیگرم ولی باعرض پوزش نمیدونم مقدارش چقد یا چند قطره میشه لطفاً میشه پاسخ بدید بخدا مهمه،باتشکر ازشما
- باسلام دخترم یک دوره ازقرص فنوباربیتال براتشنج استفاده کرده الان قرصش تموم شده چکاربایدیکنم
- قطره اهن
قطره اهن را باید با دو برابر شدن وزن نوزاد شروع کرد یا ابتدای شش ماهگی؟ نوزاد چهار ماهه ام وزنش دو برابره تولد شده
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- ببخشید بچه ی من اسهال داره بردم دکتر براش کیدی لاکت و مترونیدازول تجویز کرده ولی فرقی نمیکنه خواستم ببینم میشه آزیترومایسین بدم ؟؟تاثیری میتونه داشته باشه؟؟
- تداخل دارویی
سلام خدا قوت من اضطراب و آی بی اس دارم دکار روانپزشک و دکتر گوارش برام قرص نوشتن آیا قرص سیتالوپرام ۲۰ با کلیدینیوم سی و دایمتیکون ۴۰ جویدنی با هم تداخل دارند ؟
- سرفه
- سرماخوردگی
دخترمن پنج ماهه هست سرماخورده خیلی آبریزش داره چیکارکنم
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- سندرم
ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.
- لبه تناسلیش داخل سیاه شده
سلام خسته نباشید دختر من دوماه و نیم هست لکه سیاه داخل لبه تناسلیش شده خیلی خیلی خیلی نگرام لکه سیاه اصلا نبود یهو شده
- یبوست نوزاد11ماه
- ناخن
باسلام پسر دو نیم سالشه ولی از بچگی ناخن های پاش ترک ترکه به نظر شما مشکلی داره اصلا دردم نداره اذیتم نمیشه
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- قد و وزن و بی حالی و شل بودن
ببخشی دخترم ۳ سالو ۴ ماهشه. شلو ولو بی حالیش به چه دلیلیه؟ از بچگی اینطوری بوده. راجب قدشم میخواستم بپرسم قدش ۱۰۲ سانته وزنش ۱۳ونیمه
- دكتر براي دختر٥ساله ام قرص كليدينيوم سي تجويزكرده من ترديددارم بهش بدم يانه
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم

