Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید ، پسر ۷ ماه ونیم دارم که حریره بادام نمیخوره اگه یه قطره زعفران بزنم میخوره اشکالی داره از زعفران استفاده کنم خیلی کم ؟ ممنون
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- تب
دکتر دمای بدن بعد از واکسن با تب سنج دیجیتال..تا چ عددی باید باشه و از چ عددی نباید بالاتر بره
- سرما
سلام دختر من سه سالشه کمی سرما خورده می خواستم بدونم تا الان قطره ویتامین دی بهش میدادم. موقع یرماخوردگی ایرادی نداره بهش قره ویتامین دی رو بدم؟ با تشکر
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- پیوست قاطی کردن شیرخشک
سلام.آقای دکتر فرمودید ببلاک ۲ با ببلاک آر قاطی نکنم.آخه ببلاک آر میدم یبوست میشه.از طرفی رفلاکس پنهان داره شیرخشکا دیگه بالا میاره
- جوش
سلام پسرم ۱ماهشه صورتش وسرش جوش های ریززده چی دستورمی فرماین
- نوزاد
دکترگفتندپسرم پاهاودستاشوسفت نگه میداره تازه چهارماهه شده.بنظرمن هنوزکوچیکه..گفتن ببرکاردرمانی ودکترمغزوعصاب بنظرشمالازمه؟؟ درحالی ک تحرکش زیاده ..بااینکه چهارماهه هم ب دندونه هم غلت میزنه ودمرومیشه
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- تشکر
سلام آقای دکتر عزیز خسته نباشید. صرفا خواستم از شما تشکر کنم. شاد و عاشق باشید.
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- عرق کردن
باسلام دکترپسرمن اخرای هشت ماه هستش ازهمون کوچیکیش عرق زیادمیکنه بخصوص سرش میخواستم ببینم دلیلش چیه ممنون میشم
- من بد حرف میزنم
- مقدار سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله با ۲۱ کیلو گرم وزن
- جوش
سلام دکتر سینه پسرم نزدیک گردنش جوش ریز زده بود الان رفته رفته دور گردنش و گرفته و به هم چسبیده و بزرگ شده یا داخلشون چرکی شده چیکار کنم کمکم کنید.
- مصرف کوآموکسی کلاو
بعد از شروع کوآموکسی کلاو چند روز طول میکشه تب قطع بشه و آیا تاثیری روی عفونت سینوس داره؟

