Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۶ ماهشه و از دیشب همش تب میکنه بهش استامینوفن میدم اول ۶ ساعت دادم دیدم ک تب میکنه از ۴ ساعت میخوام ببینم میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش چون ماه پیش هم همین تجویز و دکتر کرده بود براش
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- شیر خوردن شب
سلام آقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه هنوز شبها دوبار برای شیر خوردن بیدار میشه در طول روز هم شیر میخوره چند بار آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره بهش بدم یا باید قطع کنم؟
- داغی دست وپای کودک
سلام ۳ شبه کف دست وپای دخترم که ۱۹ ماهشه داغ میشه علتش چیه ممنون
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- رانیتیدین
سلام مصرف شربت رانیتیدین تا چه مدت برای کودکان زیر یکسال مجازه؟دختر من 9 ماهشه و به علت تعداد دفعات زیاد مدفوع در روز دکتر براش نوشته ولی نمیدونم تا کی بهش بدم
- ضعف بدن
باسلام وعرض ادب پسر بچه5 ساله ای دارم به وزن14کیلو از نوزادی بسیار ضعیف بود کوچکترین بادی که به آن می خورد تب کرده و مریض می شود تا بستان از حمام بیرون می آید بشدت می لرزد این درحالی است که شبها بدنبال یک چیز خنک می گردد و می گوید درون شکمم داغ است دلم می خواهد درون شکمم کولر باشد یک نوشیدنی خنک بدهید علت آن چیست؟
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- لاغری دختر ۱۳ ساله
دختری دارم ۱۳ ساله غذا خوردنش خوبه منتها خیییییلی لاغره یعنی از لاغریش نرمال و عادی نیست از انواع شربت های اشتها استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم علتش چی میتونه باشه؟؟ برای اینکه یه کم چاقتر بشه چی رو پیشنهاد میکنید؟
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم

