Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید
- زردی نوزاد
بچه زردی داشت زردیش ۱۴بود۲روز گزاشتیم زیر دستگاه بعد بالافاصله بردیم ازمایش گفت که ۱۰شده بدنش سفید شده بود بعد ۲۴ساعت یه خورده دوباره به زردی میزنه ایا برگشته؟
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- مولتی ویتامین
سلام مولتی ویتامین خارجی بهتر است یا ایرانی ؟؟؟
- معین
بچه شش ماه ونیم بدون حمایت باکمک دست کوتاه میشینه به جلویاعقب خم میشه چکارکنم قوی بشه وبچه پسر چندماهه باید بشینه
- تشکر
ممنونم جاب دکتر لطف کردید سلامت باشید.
- سلام دختر من دو سالشه به خوردن کاغذ علاقه داره چی کارباید بکنم
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- تغيير شير خشك نوزاد
بإسلام. نوزادم رفلاكس و الرژي دارد.چه شيرخشكي مناسبه براش..چون شيرخشك اچ آ خورد إسهال شد.وشب خس خس سينه و ناله توخواب داشت.شيرخشك إي آر ميخوره ولي صورتش قرمز شده
- آمپول اعضلانی
سلام خسته نباشین من یه دختر 9 ماه دارم و شیر مادر میخوره چند روزه کمرم گرفته و حتما باید آمپول بزنم تا کمرم خوب بشه سوال داشتم که میتونم از امپول اعضلانی استفاده کنم؟
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- در خصوص زردی نوزاد
نوزاد ۴۰روزه دارم که رنگ پوستش بعد از شیردهی روزهای اول کمی تغییر کرد مصرف گرمی خودم خیلی بوده و نوزادم در بدو تولد که توسط پزشک معاینه شد زردی نداشت شیر خودم می خوره و مدفوع شم زرد رنگ هست ممکنه زردی داشته باشه
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- شکم درد
سلام خسته نباشیدپسرم۲۲روزشه خیلی ب خودش میپیچه درحال پیچش شکمش کارمیکنه آروم میشه مدفوع کمی سبزرنگه مشکلی هست

