Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام خسته نباشید کار برای دختر هفت سالم زیتروماکس نوشته اما دستورشو روش ننوشته میشه بگین بایدچقدر بهش بدم
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- مدفوع غیر عادی
سلام اقای دکتر من یک دختر ۷ ساله دارم اشتها غذا خوردن اصلا نداره و روزی ۴ یا ۵ بار رو خودش مدفوع چسپناک می کنه وکنترل نداره
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- مر
سلام پسرم ۵ سالش هست حساسیت داره بدنش دونه زده دکار بهش قرص پردنیزولون ۵ داده روزی ۳ تا خطرناک نیست برای بجه ها؟ ممنون
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید، پسرم پنج سالش گوشش همیشه ترشح زرد رنگ داره عفونت هم نداره، دلیلش رو خواستم بدونم
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- هر چند ساعت؟
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- *
سلام پسرم ۵ سالا هست سرما خورده خوب شده ولی الان تو دماغی حرف میزنه بینی اش گرفته آنگاه خلط پشت حلق داره قطره بینی استفاده میکنم رو بخاری آب میزارم شبا خس خس میکنه خیلی، توی بینی اش میگه درد میکنه، چیکار کنم. ممنون .

