Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- ختنه
سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بپرسم به خاطلظر حساسیت پسرم و کولیکش که خیلی اذیت میشد نشد ختنش کنم میگفتم با این کار بیشتر اذیت میشه حالا میتونم یکسالگیش ختنش کنیم مشکلی نداره یا اینکه بزاریم بزرگتر بشه آقای دکتر بهترین روش ختنه کدوم روش ممنون میشم راهنمایی کنین
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- خواب
سلام آقای دکتر دختر۳ ماهه ای دارم بعضی وقتا داخل خواب گریه می کنه ولی بیدارنمیشه دلیلش چیه ممنونم
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- سلام نوزاد50 رو دارم از چشماش آب میریزه چرکم میده روی صورتم یک ماهه جوش زده
سلام نوزاد50روزه دارم ازچشماش آب میریزه چرک هم میده چیکارکنم صورتش هم جوش زده دوسه هفته
- شستن
سلام میشه یه بار سر نوزاد یه ماهمو با شامپویی که خودم استفاده میکنم بشورم یا حتما باید شامپو بچه باشد
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- لکه همانژیوم
سلام ببخشید دخترم از بدو تولد تا الان که هشت ماهه است لکه قرمز رنگ روی پیشانی و پشت سرش وجود دارد .میخاستم بپرسم کی از بین میرود .درمان خاصی دارد؟
- مدفوع سیاه
سلام خوب هستین نوزادم نه ماه داره اسهال داشت ی هفته ای دکتر بردم گفت در اثر ندونشه الان یکبار مدفوع سیاه داشته مشکلی داره؟

