Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- برآمدگی پیشانی یکطرفه نوزاد
سلام نوزاد دختر ۱۵ روزه دارم از بدو تولدش سزارین شدم سمت راست پبشانیش برامده و سمت چپ فرورفته است چطوری برطرف میشه؟ چیکار کنم؟
- واکسن
سلام اقای دکتر دخترم چند روز دیگه زمان واکسنشه الان باتوجه به وضعیت ویروس کرونا میترسم ببرم واسه واکسن میشه این واکسنو با واکسن بعدیش ببرم بزنه یا میشه واکسن به تاخیر انداخت اخه محیط الودس
- دندان
باسلامپسر دو نیم ساله ای دارم ۱۶ تا دندان داره به نظرشما کمنیست البته خیلی دیر دنداتن دراورد الانم چند ماهی میسه دیگه دندان در نیاورده
- راه نرفتن کودک دوساله
- پستونک
سلام آقای دکتر خیلی ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدید. ببخشید، دختر من شب تا صبح دوست داره پستونک دهنش باشه طبیعیه یا نه؟ چیکار کنم لطفاراهنمایی کنید
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- زمان
سلام جناب اقای دمتر. وقت شریف شما بخیر ، نوزاد دو ماه و نیمه دارم. پزشکش شما هستید. اقای دکتر سر نوک آلت تناسلی پسرم کمی قرمز شده. چیکار باید بکنم؟ آیا پمادی باید بزنم یا خیر. علتش چیست. میشه لطفا شنا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- ترشحات پشت حلق و بینی
نوزاد ۱۶ روزه ام سه روزی است ترشحات پشت حلق و بینی دارد بطوریکه موقع شیر خوردن نفس نفس میزند و صدای ترشحات شنیده میشود، علت چیست و چکاری میتوانم برای خشک شدن این ترشحات انجام دهم؟ خیلی متشکرم
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ برای کودک
بچه ۴ ساله وزن ۱۶ چقدر مصرف کنه
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- سلام علت ورم ودرد نوک سینه در دختر ۸ ساله چیست؟
- پاسخ بهصورت
سلام وقت بخیر مدرسه فرزند من جشن فارغ التحصیلی به همراه غزا و تنقلات میوه در یکی از پارکها در نظر گرفته ایا صلاح است دسرم ببرن شش ساله است ومن نگرانم

