Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسیناسیون
سلام می خواستم بدونم واکسیناسیون کودک داخل مطب انجام میدید
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- تکرر ادرار
دختر ۵ ساله ...چند روزیه تکرر ادرار داره...آزمایش کشت ادرارش مشکل نداشت...سونوگرافی کلیه و مثانه هم مشکلی نداشت.
- دندان درآوردن کودک و سرفه
سلام من پسرم یک ساله هفت ماهشه دارد دندان در میاره سرفه های چرکی میکنه چیکار کنم
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- عفونت گوش
سلام دخترم ۲سالشه پشت گوشش قسمت بالاش رییشه گوشش یه خراش کوچک هست بعضی وقتا ازش عفونت زرد رنگ تراوش میکنه بعد خشک میشه به نظرتون چه پمادی بزنم تا عفونتش خشک بشه وخوب بشه
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- داروی ایبو پروفن
سلام وقت بخیر توصیه میشه داروی ایبو پروفن رو با معده پر به کودک بدیم اگه زمانش رسیده باشه درتب بالا که مقاوم به استامینوفن توی نصف شب که کودک غذا نمیخوره و معده خالی باشه چگونه مصرف کنیم ؟
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- تب واکسن
با سلام ببخشید دخترم بعد از ۴ روز تزریق واکسن۱۸ماهگی هنوزم تب داره و بی قراری می کنه،قطره استامینفون و شیاف هم تبشو پایین نیاورد،دکتر براش شربت پروفن تجویز کرد و الان مرتب ۲ ۲روزه بهش میدم و تبش پایین میاد و بعد اتمام اثرش مجددا تبش بالا میره و بی حال و بیقراری می کنه.البته بعضی وقتا که با پروفن تبش میاد 36.7بازهم بیقرار و بیحاله.ممنونم اگه راهنمایی کنید.
- غذا
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم روزی یک سی سی و نیم شربت زینک هم میدم ولی خیلی سخت غذا میخوره خیلی بدمیخوزه میخوام بدونم شربت دیگه ای نیست ؟؟
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود

