Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلک زدن زیاد
سلام خسته نباشید من پسرم ۱۲ سالشه زیاد پلک میزنه بردمش دکتر میگه حساسیت ولی چشماش هم زیادقرمز میشن لطفا یه راهنمایی بهم بدین چیکارش کنم که خوب بشه چون بزرگ هم که هست خودش خیلی اذیت میشه جلو دیگران ممنون ازشما
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- حمام کردننوزاد
سلام، در هفته چن بار صباح هست نوزاد یه ماهه رو حمام برد؟
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- سرفه خلط دار
پسرم سرما خورد بعد ده روز که سرفه زیاد شد ازیترو صد دادم به دستور پزشک ولی ابریزش بند اومد ولی سرفه هاش همچنان خلط داره و زیاد شده
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- سرفه
سلام دخترم ۶سالشه سرفه خشک میکنه شربت تئوفیلین جی الان میتونم بهش بدم ؟ تو خواب تک تک سرفه میکنه
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- چشم
باسلام وعرض ادب پسرم سه ساله و چهار ماهشه ازبچگی کلا یه چشمش بزرگتر از اون چسمشه کسی متوجه نشده ولی خودم نگاهس مبکنم میفهمم زیر ۴۰ روز دکتر بردمشس گفت عیب رو بچت نذار الان میخوام بدانم مشکلی داره؟ مشکل ببناییم نداره دیدش کامله
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- خوردن شمع دخترچهارساله
- سوال پزشکی
ایا ممکن هسته هلو در معده بمونه و خارج نشه یعنی بخاطر بزرگیش دفع نشه و باعث خونریزی بشه
- مصرف کلد استاپ
سلام بچه ۸ ساله دارم چهار پنج روزه آنفلوانزا گرفته کلد استاپ براش نوشتن مشکلی نیست مصرف بشه در ضمن تبش خیلی دیر افت میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید. در این مدت خیلی کم غذا میخوره سرفه، گلودرد ، گوش درد وبی حال هستش به سختی قرص میخوره
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره

