Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
پسرم سه روز تب کرد .که روز اول بردمش دکتر و دکتر گفتن ک سرماخورده و کوریزان و استامینوفن تجویز کرد .روز سوم تبش قطع شد الان ک روز چهارمه روی صورتش دونه های قرمز دراومده و بیقراه همچنان . سوالم اینه اگر سرماخورده این دونه های پوستی چی هست ؟ و اینکه نگرانم اگه تبش قطع شده و خوب شده این بیقراریش برای چی هست ؟ خدای نکرده عفونت مننژیت و یا گوش و ... نباشه 😔😭
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- شربت آموکسی سیلین.
سلام پسرم ۶ سالشه از دیروز سرماخورده سرفه خلط دار داره پلارژین د سیتریزین نیدم و برم هگزین . میتونم شربت آموکسی سیلین هم بدم؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سالشه گرفتگی بینی با آبریزش زرد رنگ داره عطسه میکنه وگاهی سرفه ولی تب نمیکنه چه داروی بهش بدم
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟
- شربت ویتامین برای افزایش فزن کودک
سلام آقای دکتر لطفا یه شربت مولتی ویتامین یا هر چیزی که خودتون صلاح میدونید برای افزایش وزن بچه ۶ ساله معرفی کنید همراه دستور مصرف دخترم ۵ سال و ۱۰ ماهشه با وزن ۱۷.۵ و قد ۱۱۶
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- سلام آقای دکتر دخترم و واکسن دوماهگی زده الان چند روز ک دوهفته اس پاش ورم کرده تا مچ پاش درد و قرمزی هم نداره از چی میتونه باش چیکار کنم من خطری ک نداره لطفا کمکم کنید
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- حساسیت به دارو
با سلام خدمت شما ....دخترم 7سالشه سرما خورده و سرفه زیاد می کرد دکتر بردم شربت آزیترومایسین داد و به محض که به دخترم دادمدبه خاطر اینکه خیلی بد دارومی خوره سرفه کرد و بالا آورد یهنی هم غذا که قبل خورده بود و همون دارو که همون لحظه دادم ...بعد از نیم ساعت من دوباره چون دارو رو بالا آورد بهش شربت آزیترومایسین رو دادم وحدود یکی دو ساعت بعدش گفت دلم و معدم در میکنه و زیر چشمش دونه قرمز زد و کمی نا آرومی کرد و بچه چون حال نداشت خوابید....من الان خیلی نگرانم و عوارض دعرو رو هم خوندم خواستم بدونم چون بالا آورد و دوباره بهش دادم مشکل پیش اومد تو رو خدا راهنماییم کنید ممنون
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- قرص لووتیروکسین
سلام آقای دکتر بچه هفت ماهه شیرمیدم وبخاطرشیرمصرف قرص لووتیروکسین تیروییدخودم راقطع کردم اماالان اذیت میشم سوالم خدمت سمشمااین است که آیابرای بچم ضررندا ه قرص رامصرف کنم
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟

