Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ سالشه سه روز پیش تب کرده دکتر انپول پنی سلین ندشته زدم الان تبش قطع شده سرفه خشک زیاد داره همراه با گاهی عطسه راهنماییم کنیین لطفا دارو دیگه نیاز داره؟
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- قند. کودک
سلام. خسته نباشید آزمایش برا کمبود ویتامین دی مدرسه خواست. ما هم آزمایش کلی گرفتیم دخترم 9ذسالش هست آزمایش رو براتون میارم. فقط یه چیزی. قند رو زده 109 قندش بالا هست این نگرانم کرده ناشتا نبود. نمیدونستم یعنی آزمایش قند هم هست شبش هم مهمونی بود حسابی شیرینی خورد. دلیل میشه یا نه
- مصرف هم زمان پلارژین و کوریزان
سلام دکتر من انروز پسرم رو واسه سرما خوردگی بردم دکتر و دکتر بهش هم ملارژین داده هم کوریزان پسرم ۱۱ کیلو وزن داره و ۱۷ ماهه است ممنون میشم راهنماییم کنین؟
- سلام.اقای دکتر پسرم ۱۱سالشه.استرس زیادی داره.دل درد همراه با استرس داره ورودی لبش میزنه ومیگه کجه.در واقع نوعی توهم میزنم.کلیدینیوم سی برایش خوبه؟
- دندان قروچه
سلام .بنده دختر 4 و نیم ساله دارم که شبها در هنگام خواب برای دو یا سه بار (تعداد محدود )دچار دندان قروچه میشود . آیا نیاز به درمان دارد ؟
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- بیماری ژنتیکی
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، پسرم ۲ سالشه حدود چند ماهه که متوجه شدم قوز کمری و برجستگی قفسه سینه و چند علائم دیگه داره ، که ماهم به پزشک غدد مراجعه کردیم و دکترش هم رادیولوژی نوشت که ماهم انجامش دادیم و جوابش بیماری موکوپلی ساکارید نوع چهارم بود ... و دوباره برای اینکه مطمئن بشه آزمایش ادرار نوشت که انجام شده و جوابش اومده حالا میخاستم تا موقعی که پیش خود دکترش میرم ببینم جواب این آزمایشش چی میشه ؟؟؟!! ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم 🙏
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- کودکان
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید دکتر من گوشم عفونت قارچی داره هندزفری استفاده میکنم بچم دو سالشه حواسم نبود دو سه بار هندزفری منو گذاشت تو گوشش الان استرس دارم میگم گوشش عفونت نکنه چکار کنم ببرم دکتر معاینه کنه؟عفونت قارچی اینجوری منتقل نمیشه؟واسه پیشگیری لازمه کاری انجام بدم یا نه؟ممنون از شما دکتر مهربان
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دکتر بچه من هفت هفت ماهشه خیلی ضعیف شده و هربار که غذا میخوره بالا میاره طوری بالا میاره که از دهن و دماغش بیرون میزنن
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- عفونت ادراری
سلام جناب دکتر میخواستم ببینم عفونت ادراری در نوزاد دختر باید بستری بشه یا با دارو میشه خوب بشه آزمایشش اینجوری بوده Nitrite positive WBC 10-12 Bacteria many ممنون

