Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- ویتامین د۳
سلام آقای دکتر من هر دو ماه یک قرص ژله ای ویتامین د۳که ۵۰۰۰۰ هست رو به دختر ۷ سالم میدم الان دارم بهش سانستول زینک پلاس میدم که توش ویتامین د۳ به مقدار ۴۰۰ است اشکال داره یا نداره؟
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- دانه
سلام.روز یکشنبه پسر ۲۱ ماهه ام رو برای تب خدمتتون اوردیم.۳ روز تب داشت که با شیاف کنترل شد و موفق نشدم کوریزان و شربت سیتریزین که تجویز کردین رو بهش بدم و امروز متوجه دانه های قرمز روی پوست شکمش و پشتش شدم.خارش فعلا نداره.واشتها هم به غذا نداره
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال ۵ ماهشه و خیلی کم غذاس و بعضی موقعا میخوره ولی بعضی وقتا اصلا هیچ غذایی نمیخوره جز خوراکی چیکار کنم ک غذا بخوره
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- واکسن آنفلانزا
سلام و خسته نباشید اقای دکتر پسرم 4ماهشه واکسن انفلانزا باید بزنم یادیرتر؟واینکه خوب بزنم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- سلام دخترم ۱۰روز وارد ۵ماه شد آموکسی کلاو ۴۵۷ دمتر براش ۳۰سی سی آیا خطر نداره
- لکه قرمز با حاشیه سفید روی زبان کودک
سلام چند وقتی هست روی زبان دختر یکساله ام لکه قرمز با اطراف تقریبا سفید میوفته و هر از وقتی یه جای زبانش پیدا میشه خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بکنین

