سلام هر دو ماه یک ژل نرم 50000 واحدی.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- مقدار شیر کودک ۱۸ماهه
سلام خسته نبا شید مقدار شیر خشک مصرفی کودک ۱۸ماهه چقدر باید باشه که کلسیم بدنش تامین بشه یعنی روزی چند میل ؟
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- طریقه استفاده
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- کرونای کودک یکساله
سلام دکتر عزیز. دخترم یک سال و یک ماهه هست. سه روز پیش مراسم بودیم که بعد از اون چند نفر کودک و از جمله دختر خودم تب کردن و سینوسی بالا پایین میره. کمی سرفه هم داره و صداش یکم گرفته. شربت پدیزان و سیتروزین از سرماخوردگی قبلیش دارم شما چه دستوری میدین
- دگزامتازون 3 بار در سال
سلام وقت بخیر،، اگر یه کودک 6 ساله،، 3 بار در یکسال دوز مناسب آمپول دگزامتازون مصرف کند عوارض زیادی خواهد داشت؟
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
سلام آقای دکتر پسر من ۱۴ ماهشه هرچی ببینه میزاره دهنش میخوره مخصوصا کاغذ دستمال کاغذی چیکارکنم
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم مریض شماست لوزه داره .دوباره گرفتگی بینی شدید داره گلوشم التهاب داره . اسپره بینی فلوسینوز میزنم با سیتریزین شبها میدهم . به نظر شما چه دارویی تجویز میکنید . ممنونم
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟

