Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن شش سالگی
سلام علیکم. بنده حدود سه روز است واکسن شش سالگی دخترم را در مرکز بهداشت خوبی تزریق کردم. یه کم پایینتر از محل تزریق واکسن اندازه یه دایره 4 سانتی قرمز شده و کمی متورم شده. زیر بغل همان دست هم کمی قرمز و متورم شده تب و بی حالی و ندارد درد دارد که بهتر شده. به نظرتان جهت آن تورم زیر بغل و. کاری کنم ممنون
- یبوست
سلام. پسرم 7سال دارد. بدون شکایت و درد شکم بعضی مواقع 7 روز یا بیشتر بدون سفت بودن مدفوع بیرون روی دارد، ممنون از اینکه راهنمایی کنید
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یک هفته سرما خورده همش سرفه خلط دار داره دکتر هم رفته دارو انتی بیوتیک هم خورده ولی هنوز سرفه خلط دار داره الان بهتره ولی سرفه داره هر چی دارو گیاهی هم بوده دادم دیگه نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- سلام پسرم آلرژی داره پنج سالش هست سرفه های شدید داره میتونم قرص آموکسی سیلین ۵۰۰بدم؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- تزریق
برا بچه ی چهار ساله چند دوز واکسن آنفولانزا بایستی تزریق شود؟
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- سرفه
باسلام.. دختر8سالم سرماخورده وسرفه های خشک پشت سرهم میزنه شربت کتوتیفن براش خوبه؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- دوم دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهش.چندروزپیش تب داشت.وگلوشم یکم عفونت داشت.سفکسیم 100واستامینوفن دادم خوب شد دوسه روز روی شکمش وزیرموهای سرش دون دون قرمز شده ولی نمیخارونه ازچیه..تشکر
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط

