Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا
- بزرگ شدن لگن
سلام آقاي دکتر من دخترم 10ماهش تموم شده و 8کيلو 100 وزنشه من از 7ماهگي که داخل 7کيلو رفت برايش ماي بيبي 7کيلو گرم ميبندم همه ميگن چرا بزرگ ميذاري لگن بچه بزرگ ميشه اذيتش ميکنه آيا اين گفته درست است؟؟خيلي نگرانم
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- یبوست نوزاد چهار ماهه
با سلام پسرم الان ۴ مهش هست. ابتدا کولیک داشت. الان رفلاکس شدید داره و اصلا شکمش کار نمیکنه. فقط با یک چهارم شیاف گلیسیرین. شیر خودم رو مصرف میکنه وزن اولیه ۳۴۰۰بود و الان ۶ ونیم هست
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- شربت آموکسی سیلین 125
با سلام و وقت بخیر . برای نوزاد پسر، ۲ ماهه شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چند cC در روز مناسبه .
- نوزاد
دخترم ۳ ماهش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره برای بعدها
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- تیروئید نوزاد
سلام و خسته نباشید،،نتیجه غربالگری تیرویید پسرم مشکلی نداشت،ولی آزمایش یکسالی که داد کمی نتیجهاش مشکل داشت ،دکترش گفت نیازی به قرص نیست، ولی بهتره با یک متخصص غدد اطفال مشورت کنم ،خواستم نظر شما رو هم بدونم Tsh=0.27 T3=1.61 T4=8.00 Ft4=1.99 T4,t3 تو رنج نرمال هستن Tsh مقداری کمه
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه

