Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- قطره اهن
سلام دختر هفت ماهه ام به پروتیئن گاوی حساسیت داره الان یه قطره آهن گرفتم لیپوزوفر با طعم تافی شیری آیا بهش بدم چون به شیر حساسیت داره اشکال نداره بهش بدم
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- ارژی
با سلام آقای دکتر پسرم ۱۳ماهشه احساس میکنم اگزما داره چون من خودم پوستمم در قسمت دستم بعضی اوقات بروز میکنه آقای دکتر چطوری میتونم درمان کنم
- کنجد
سلام خسته نباشید آیا میتونیم کنجد آسیاب شده را مخلوط با غذا به کودک شش ماه و نیمه بدیم؟
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- سلام شربت اموکسیل برای خسخس سینه کودکان خوب است
- عرق سر
سلام آقای دکتر بچه 9ماهه دادم جنب و جوش میکنه یا گرمش میشه سرش خیلی عرق میکنه دکتر هم مبگه سالمه آزمایش خون هم داده بودم مشکلی نداشت . مولتی ویتامین و قطره اهن هم میخوره . الان یه جا خوندم بچه ای که سرش عرق کنه زیاد باید وینامین د3 بخوره . درسته یانه ؟چه جوری استفاده کنه
- درباری دارو
من کودک ۷ماهه دارم آیا میتوانم خودم بدن درد دارم قرص استامینوفن بخرم شیر خودمو به بچه میدم
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- اسهال زرد رنگ و تکه های لزیجی
دخترم یازده ماهشه حدود پنج روزه اسهال زرد رنگ چرب و ابکی داره، هیچی تو معدش نمیمونه و سریع تخلیه میشه، گاهی تب داره و استفراغ میکنه گاهی، شیرمادر کمی و شیرخشک گیگوز استفاده میکنه،
- سلام پسره۱۱ماه دارم که آلت تناسلیش گاهی حرکت داره و گاهی حرکت نمیکنه
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست دکتر گفته رفلاکس پنهان داره براش امپرازول و ومترال اندانسترون نوشته مشکلی پیش نمیاد بهش بدم چون اب دهانش قورت میده اینا براش نوشته
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟

