Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- گرانالوم نافی
سلام پسرم بعدافتادن ناف یه تکه قرمز رنگ داخل نافش مونده ازنمک استفاده کردم نافش بانیترات نقره سوزوندن ازپماد هیدروکورتیزون استفاده کردم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یکم مایع بدبو ازنافش بیرون میاد نمیدونم چکارکنم
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
سلام دخترم یه سالشه وزنش خیلی کمه نه کیلو اصلا خوب غذا نمیخوره اونی که هم میخوره استفراغ میکنه میشه یه چیزی معرفی کنید تپل بشه
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- عفونت ادراری
سلام دکتر بدون آزمایش چون دخترم تب داشت وادرارش بدبوبود شربت سفکسیم دادهر8 ساعت 4 سی سی دخترم 5 سالش 17کیلو...آیایکروزبعداز مصرف سفکسیم کشت ادرار وآزمایش ادرارمیشه داد تاثیری درجواب آزمایش داره شما چه پیشنهادمی کنیدممنون
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۱۷ ماهش هست اومیکرون گرفت خوب شد خیلی ضعیف و لاغر شد اشتها دیگه نداره یه شربت اشتها آور چی بدم به جز زینک ؟؟
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- تب کودک
سلام خسته نباشید .پسرم ۳ سال و هشت ماهش هست .تب داره .دوز مصرف از شیاف دیفلومناک ۵۰ را میخواستم بدونم ؟هر چندساعت و چه میزان از شیاف را میتونم استفاده کنم؟ممنون
- دخترم سه سالشه ۱۱ کیلو داره غذا نمیخوره خیلی لاغره
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- شیر
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من یک کودک چهارده ماه دارم که دیگر شیر مادر نمی خورد روزی دوبار به آن شیر خشک ببلاک می دهم وروزی یک بار شیر پاستوریزه کم چرب یک لیوان در شیشه شیرش می دهم این مقدار شیر برایش کافیست یا میتوانم شیر پاستوریزه را بیشتر بدهم وهچنین آیا شیر کم چرب مناسب است یا شیر پرچرب ممنون از بابت وقتی که گذاشتید
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین

