Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زانو درد
سلام آقاي دکتر علت زانو درد مادر در دوران شيردهي چيست؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- قطره آدوکید
سلام و خسته تباشید نوزادم 20 روزشه آقای دکتر قطره آدوکید دوم را دادم شروع میکنم بدم بازم باید براش بخرم؟تا چندماهگی؟
- سوال
با سلام بمن پسرم تقریباً یک سالشه آلرژی داشت بردمش دکتر آلرژی و یک برگه بهم دادند اون غذاهایی که به پسرم ندم میخواستم یه سوال بپرسم این که توبرگه چند تا بعضی از میوه هارو و سبزیجات میگفتند که نمیتونه بخوره من میخواستم بدونم که آیا این رو همیشه نباید بدم یا اینکه نه یک سالی یا سنی و اینکه توی اون برگه موزهم بود آیا میشه هفته یکبارموز بدم ممنون میشم راهنمایی کنید چون اونجا دکتر یادم رفت بپرسم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام قبل از واکسن ۱۸ ماهگی باید قطره استامیتوفن بهش بدم ؟ ممنون
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام خسته نباشيد از روز سوم نوزاد پسرم كه تست خون از كف پا و همچنين از رگش واسه احتمال زردي داشتن گرفتن توي ادرار پسرم خون هست يعني وقت تعويض پوشك يه رنگ صورتي كمرنگي هست الان ٦ روزه است و هنوز فطع نشده آيا خطرناكه؟ چيكار بايد بكنم؟!
- سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دختر من 4سالشه عفونت اداری گرفته آیا سفیکسیم خوبه اگر خوبه چه مقدار بهشون بدم
- قطع یا ادامه درمان
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 (از همون ده روزگی هم بیمارستان یعنی بخش غربالگری نوزادان گفتن نیاز بع هیچ اقدامی نداره و نرمال هست و خیلی از بچه ها آزمایش تیروییدشون دو مرخله ای میشه و اگه مرحله دوم نرمال باسه نیاز به هیچ پیگیری نداره ) و طبق نظر شما دارو را کم کردم و نصف قرص بهش دادم که بعد از یک ماه و نیم قرص خوردن تی اس اچ شد 2.03 و تی4 هم شد 8.07 الان سه ماه و نیمه هست نظر شما چیه درمورد قطع یا ادامه درمان؟ (از نظر قد و وزن و دور سر هم خوبه ) با تشکر فراوان از شما
- یبوست
سلام خسته نباشید ،کودک سه ساله ونیم دارم گاهی اوقات دفع مدفوع به سختی دارد والان دوروزاست معده اش کارکرده شیاف لاکساتوراستفاده کنم خوب است؟چون به هیچ عنوان دارونمیخورد
- غده
باسلام چند روز پیش بهتون پیام دادم پسرم ۳ سالشه سرمل خورده الان پشت گوشش یه چیز کوچیکی هست گفتین نگران نباش حالا سوال من اینه این برامدگی کی از بین میره؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- تخم مرغ
سلام به بچه ۷ ماه نیم میتونم زرده تخم مرغ بدم ؟ ممنون
- عفونت
سلام دکتر روزتون بخیر باشه برای تب و عفونت گلو بچه ۶ ساله چه دارویی خوبه؟
- خواب
سلام آقای دکتر دختر۳ ماهه ای دارم بعضی وقتا داخل خواب گریه می کنه ولی بیدارنمیشه دلیلش چیه ممنونم
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین

