Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- دکتر لوزه
سلام وقت بخیر آقای دکتر برای لوزه پسدم ۵ سالشه پیش دکتر میرجلالی ببرم خوبه؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- ناف
سلام.پسرم۵ ماهشه نافش هنوز خوب نشده هم قرمزمیشه توی ناف هم چرک داره چکارکنم؟
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- افتادن از روی تخت نوزاد
۶ ماهه ام از تخت افتاد اولش فقط گریه کرد بهش شیر دادم آروم شد بعدش تقریبا نیم ساعت که گذشت از افتادنش خوابش برد بیدارش کردم چشاشو باز میکرد ولی با یه تکون دوباره میخوابید تا الان که ۹ ساعت میگذره علائم خاصی نداره نرماله آیا خطر ناکه؟ آیا بعد از افتادن دچار حالت تهوع میشه یا چند ساعت بعدش؟
- تاخیر در واکسن ۱۸ماهگی
۲ماه از واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رد شده میخوام بدونم الان مشکلی نداره بزنم وعوارضشو میخوام بدونم
- جراحی لوزه
سلام دخترم 28کیلو وزن داره وشش سال ده ماهشه.الان دوماه هست با خوردن کوچکترین سردی مثل آب سرد یا بستنی سریع لوزه هاش ورم میکنه و تو بینی حرف میزنه.تب میکنه در واقع سینوس هاش هم سریع چرکی میشن به همراه ریه واقعا خسته شدم از بس دارو وچرک خشک کن دادم به نظر شما لوزه اش رو جراحی کنم خوب نمیشه.
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- اعصاب
با درود فراوان من فرزند پسري 3 ساله دارم که تا به حال 3 بار بر اثر ضربه،يک بار به کمر و دو بار به سر به صورت چند ثانيه فلج از کمر به بالا شده ونميتواند سر و گردن خود را در چند ثانيه نگه دارد و اگر همان لحظه از جايش بلند شود دوباره زمين ميخورد و بعد از چند ثانيه درست ميشود.لطف کنيد راهنمايي کنيد

