Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسر من ۶سالشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰نوشته روزی دوبار.چون گلوش خیلی عفونت داشت.من چن روز بهش شربت بدم.این چهار روزه که میدم و حالش خوبه
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه فقط زمانی که آب میوه به خصوص وقتی آب میوه صنعتی ودلستر وماستو دوغ مصرف میکنه خیلی تکرر ادرار میگیره ایا این خطر ناکه میتونه علتش دیابت باشه مصرف اب میوه صنعتی درکودکان خطر ناک است؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- مخلوط شیر خشک با شیر
باسلام کودک یک ساله دارم ایا می شود شیرخشک کودکم را با شیر غنی شده مخلوط کرد؟سویق میشود به کودک داد؟
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر شربت هیروکسی زین رو روزی چقدر بدم بچه 2.5 بخوره؟
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه

