Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برا کودک۶ ساله
باسلام پسرمن تب داره ۶ سال کامل نشده وسفکسیم ۱۰۰ میخام بدم بهش چه مقدار باید بدم
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- یبوست
باسلام پسرم ۲وسال و۳ماهشه ازوقتی غذاخورشده یعنی ازیه سالگی بیشتروقتایه روزیادوروزدرمیان شکمش کارمیکنه وهرروزدفع نداره الان یه دوهفته ای میشه که مدفوعش حالت تکه تکه داره ولی خیلی سفت نیس واذیت نمیشه هنگام دفع ولی این حالت گلوله بودن مدفوعش ایرادی نداره واینکه یکنواخت نیس قبلااصلااینطوری نشده بودولی کلاکم غذاست وابم کم میخوره
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- مصرف پردنیزولون در شیردهی
سلام.خسته نباشید. آیا مصرف قرص پردنیزولون و پماد بکلومتازول در شیر دهی مجاز است؟ممنون.
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست

