Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره آهن
با سلام خدمت دکتر گرامی نوزاد من دو روز است که وارد هفت ماهگی شده است به هیچ وجه نمیتواند قطره ی مولتی ویتامین واهن را بخورد به محض استفاده از این قطره استفراغ میکند تا چند دقیقه بعد از استفراغ نیز هنوز حالت تهوع دارد لطفا مرا را راهنمایی کنید؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
پسر سه ماهو نیم ما بیشتر شب ها بینیش خس خس میکنه و نمیزاره بخوابه حالت گرفتگی داره و ما قطره سدیم کلراید 0.65 بهش میدیم و خوب میشه تا فردا شب دوباره شروع میشه استفاده از این قطره مشکلی نداره؟
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- سرماخوردگی نوزاد۶ماه
سلام دخترم ۶ ماه است سرماخورده رفتم دکتربهش اموکسی سیلین ۱۲۵داده یک روز ونیم هست که میخوره صداش گکاملا گرفته یعنی بدترشده به نظرتون باز ببرمش دکتریاصبرکنم سرفه های خلطی هم داره ممنون میشم ج من رو بدید
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
سلام دختر من روز دوم تولد زردیش رو ۱۳ بود ۲۴ ساعت بستری شد اومد رو ۸ ترخیص شد بعد سه روز حس کردیم دوباره زرد شده دستگاه اجاره کردیم ۴۸ ساعت متناوب زیر دستگاه بود..بعد ۴ روز متوجه شدیم که مجدد زرده...بردیم آزمایشگاه خصوصی گفتن عدد زردیش ۱۹ هست(از دست) بعد یساعت بردم بیمارستان اونجا بعد ازمایش گفتن روی ۲۳ هست...بعد دوروز اومد روی ۱۴...دستگاه رو سینگل کردن مجدد رفت رو ۱۷....باز دبل کردن رفت رو ۱۵....چرا این اعداد اینقدر بالا پایین میشه؟عفونتی نداره..ازمایشاتش پاکه...گروه خونیش مثل مادرش o مثبت هست...روزی یکبار دفع مدفوع و چند بار دفع ادرار زیاد....درمونده شدیم بخدا علت چی میتونه باشه؟شیرخشک و شیر مادر رو باهم میخوره...۴۰ هفتگی به دنیا اومد و بصورت طبیعی با وزن ۳۸۰۰
- خون درمدفوعنوزاد
سلام دخترم 3ماهو 12روزشه تقریبا دوماه داخله مدفوعش خون هست ازامیش گرفتم دکتر گفت مشکلی نداره دوماه رژیم غذای گذاشته کلا لبنیات و حبوبات نخوردم شیره خودمو میخوره ولی بازم هیچ تغیری نکرده اصلا درد شکم یا کم اشتهایی یا بدخلقی نداره نداره داروهم فقت مولتی ویتامین خورده لتفا کمکم کنید نگرانشم
- وزن نوزاد
سلام .دخترم سه ماه ونیم دارد با وزن 5300 .وزن تولدش 2900 بود ولی در ماه اول تا 2300 افت وزن داشت .ایا وزن فعلی اش خوب است یا کمبود وزن دارد؟
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه

