Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهه هست و ازشیربنده استفاده میکنه الان دوروزه پسرمم یه خورده حدسه میزنه و سرفه میکنه میشه از شربت سیتادین دی سی که خودم میخورم به بچه ۶ ماهم هم بدم ؟؟اگه اره چه اندازه و چجوری بهش بدم
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- نوزاد کم وزن
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم پسرم ده ماهش هست با شیر گاوی حساسیت داره وزنش هم ۸۵۰۰ گرم هست چی کار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه اصلا درست اشتیا نداره حتی شیر خودمو هم درست نمیخوره فرنی هم نمیتونم درست کنم براش چون با شیر حساسیت داره یه راهنماییم کنین تشکر از شما آقای دکتر.
- نحوه مصرف شربت سفکسیم برای کودک پنج ماهه
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- سرفه نوزاد 20روزه
سلام آقای دکتر نوزاد بنده 20 روزه متولد شده سرفه و عطسه داره آیا جای نگرانی داره یا خیر
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد ۳ماه و ۲۰ روز با وزن ۶کیلو رفلاکس داره و حدودا دوماه ک اس امپرازول ده میدم ولی همچنان بالامیاره میخاستم نظرشنارو بدونم آقای دکتر
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- خوردن مدفوع
یا حق
باسلام و احترام خواهر بنده در روز سه شنبه در بیمارستانی بستری شد و بعد از درد فراوان و بعد از چند ساعت زایمان کرد و بد از زایمان گفتند کیسه آب پاره شده و مدفوع وارد بدن نوزاد شده و بعد از چند روز به دلیل تنگی نفس بردند در دستگاه نگه داشتند . 2 ازمایش انجام دادند که یکی خدارو شکر منفی بود . خواستم بپرسم آیا این مشکل میتواند خطرناک باشد و اگر هم درمان شود آیا در آینده بر ذهن و جسم میتواند تاثیراتی داشته باشد/ممنون - شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- برگشت کمر نوزاد به عقب
با سلام، نوزادی ۸ ماهه دارم. امروز روی پام نشسته بود ناگهان سرش رو به عقب خم کرد و خودش رو به سمت عقب هل داد و من تعادلم رو از دست دادم و باهم به عقب افتادیم ولی کمر و گردنش حالت حلالی شد و به عقب خم شد ولی گریه نکرد. آیا ممکنه به ستون فقراتش آسیب زده باشه یا گردنش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- چشم
سلام. پسرم حدود شش ماهشه. دوساعته بی دلیل از چشم چپش گهگاه اشک میاد بدون قرمزی. آیا نگران کننده و خطرناکه؟ دلیلش چیه؟
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام.نوزاد ۵۲ روز متولد شده.چهار شبانه روز هست نوزاد شکمش کار نمی کنه.شیر مادر رو تغذیه می کنه.می خواستم بدونم چکار باید بکنیم.با تشکر
- غده پشت گوش چپ دخترم تازه پدیدار شده
سلام پشت گوش دختر یه سالم یه غده در اومده اندازه نخود ببرمش پیش دکتر آیا نگران کنندست یا نه

