Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن غذای کمکی
سلام ، پسرم ۸ ماهشه چند روزی است که غذای کمکی نمیخوره و فقطشیر مادر میخوره شبها هم خیلی بیدار میشه برای خوردن شیر باید چکار کنم
- دستگاه بخور
بایادخدا با سلام و احترام.چند روز قبل شرح حالی از دختر ۳ ماه خودم به شما دادم و شما دستگاه بخور تجویز کردین.اقای دکتر،دستگاه بخور گرم باشه یا سرد و اینکه چند دقیقه بخار بدیم؟بخار را مستقیم بزنیم به صورت؟ باتشکر
- خون در مدفوع نوزاد
سلام دخترم۲۰ روزشه. دوسه روزه هفت هشت بار در روز دفع مدفوع داره نه یبوسته نه اسهال . امروز در تعویض پوشک دیدم ک خون میاد از مقعدش. در مدفوعش نبوذ . ممکنه برای فشار دفع مدفپعش باشه؟
- خلط گلو
با سلام خدمت آقای دکتر بچه نه ماهه ای دارم که سرما خورده بود و ابریزش بینی شدید داشت اما بعداز گذشت یک هفته بهتر شد الان آبریزش بینی ندارد ولی هر وقت میخواهد شیر بخورد انگار توی گلویش خلط باشد نمی تواند سینه رل بگیرد انگار دارد خفه میشود سینه را ول میکند تو رو خدا راهنمایی بفرمائید باید چکار کنم
- الرژی
سلام من پسرم ۷ ماهشه از چهار ماهگی به شیرم یهویی حساسیت پیدا کرد که هرچی میخوره همون جا اسهال میره بردم دکتر شیر خشک بدون لاکتوز داد اصلا شیشه شیر نگرفت با شیرمم وزن اضافه نمیکنه میخواستم از شیر بگیرمش فقط با غذا بمونه میشه ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر.پسرم فردا نوبت واکسن شش ماهگیش هست.اما شنبه خیلی زیاد عطسه میکرد و یه مقدار آبریزش بینی داشت.یکشنبه بهتر شد.دیروز و امروز اصلا عطسه نکرد و فقط موقع گریه کردن آبریزش بینی داره.تب هم نداره فقط وقتی سیر میخوره انگار بینیش پره.واکسنشس ماهگی رو بزنم با این شرایط یا کنی صبر کنم.ممنون.
- زانیتیدین
با سلام ایا میتونم به نوزاد چهار ماهم هز وقت احساس کردم معده درد داره یا بیتابی میکنه رانیتیدین و گرایپ واتر بدم؟و چه میزان؟ باتشکر فراوان
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- عدم وزن گیری نوزاد
با سلام و خسته نباشید پسرم ۴ ماهه است وزن تولدش ۳۷۵۰ بود ولی الان وزنش ۶۴۰۰ هست در ۲ ماه اخیر تقریبا ماهی فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده نگران وزن گیریش هستم با توجه به اینکه فقط شیر خشک ( نان ۱ ) مصرف میکنه
- لباس نوزاد
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد میزان لباس نوزاد، چون دست و پای نوزاد یک و نیم ماهه ی من خیلی سرده واسه خاطر همین تو پتوی خیلی نازک میپیچونم که دستاش وپاهاش فورا گرم میشه. شما هم فرمودین پتو در منزل حذف بشه. پس برای گرم نگه داشتن دست و پاهای نوژادم چیکار کنم؟
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- شربت زینک
سلام دکتر برای اسهال پسر ۵ ماهه ام شربت زینک نوشته روزانه ۵ سی سی الان دوازده روز هست میخواستم بدانم تا چه مدت باید این شربت رو بهش بدم
- زردی نوزاد
سلام ببخشید بچه خواهرم ۵ روزشه زردی گرفته بی حاله چیزی نمیخوره اصلا گریه هم نمیکنه و همش خوابه میشه بگین وضعش چجوریه ؟ خطرناکه یا نه؟ چیکار کنیم؟
- Top 10 Corporate Team Building Activities Across South Florida That Actually Work
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- سرفه نوزاد 15روزه
سلام وقت بخیر نوزادم 15روزشه ک فقط کاهی وقتا در شبانه روز چند بار سرفه میکنه هر بارم دویا سه بار سرفه میکنه ولی ابریزش بیتی یا علائم سرماخوردگی ندارد فقط سرفه میکند خرخر یا چیزه دیگه ای ندارد.

