Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- تداخل شربت ایمونیس
سلام اقای دکتر کودک ۱۱ سالع که داروی ضدتشنج مصرف میکنه امروز یک قاشق شربت ایمونیس خورد بعد کاتالوگ دارو رو خوندنم که در صورت صرع مصرف نشه. ایا خطری داره یک بار مصرف کردنش؟
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - اسهال
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید دخترم یک سال و سه ماهشه چند وقتی هس که صب تا شب اب میخوره ولی تا شب شاید یک بار ادرار میکنه طبیعی هس یا مشکلی داره
- تهوع و بی اشتهایی
سلام دخترم ۶ ساله بعد از خوردن دوغ دچار تهوع بی اشتهایی بی حالی و خواب آلودگی شده مشکل چیه؟
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- آزیترومایسین و اسهال
سلام خسته نباشید
دخترم ۱۵ ماهشه و سرما خورده بود. سرفه و آبریزش بینی داشت که ۴ روز پیش بردم دکتر. براش آزیترومایسین نوشتن گفتن تا ۵ روز بده بهش. دادم بهش الان که روز ۴ اسهال کرده. از صبح حدودا ۷ یا ۸ بار دفع آبکی داشته. الان خیلی نگرانم که وزنش کم بشه. میشه قرص ضد اسهال بدم بخوره؟ بد نیست؟
با تشکر
- واکسن ۶ سالگی
باسلام پسرم دارای آسم تنفسی خفیف ازنوع سرفه می باشد ولی برای استفاده ازداروهایش مقاومت دارد می توانیم واکسن ۶ ساگی رو تزریق کنیم
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟

