Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- طریقه استفاده
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- دادن عسل ب نوزاد
باسلام الان یک هفته به پسرم که یک سال و نیم داره عسل با شیر میدم ایا ادامه بدم یا ضرر داره
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من یه پسر شیش ساله دارم ده روز پیش سرما خورد همش تب داره گلوش به شدت عفونت کرده چند بار دکتر بردمش فایده نداشت دوباره تب میکنه دوباره بردمش دکتر گوش حلق بینی گفته احتمال بیماری ای بی بی هستش میگه داروی خاصی نداره الان روی شکمش و صورتش جوشای ریزی زده و خارش داره همش اگه میشه راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده
- تب
سلام . در زمان تب به کودک ۲ ساله با وزن ۲۰ کیلو چند سیسی شربت ایبومروفن باید داد؟
- سفت كردن پاها
عرض سلام و درود و تحيت. عارضم كه دختر 15 ماهه اي دارم كه در حين بازيگوشي و رفتارهاي عادي ناگهان بر روي شكم دراز مي كشه و جفت پاهاي خود را سفت و محكم مي كنه و فشار زيادي به پاهايش وارد مي كنه. انگار كه داره به صورت افقي پرواز مي كنه. چندبار در طول روز اين كار رو انجام مي ده. لطفا راهنمايي بفرماييد. تشكر و امتنان
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- بی اشتهایی و استفراغ

