Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- اسپری بینی
سلام دخترم ۳ سالشه اومدیم تهران واسه خشک نشدن بینی چ قطره یا اسپری بزنم ک نرم بمونه ممنون
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- شربت گلوکونات زینک
سلام استاد دخترم ۲سالشه یک ماه پیش دکتر براش شربت گلوکونات زینک تجویز کرد هر روز بهش میدم گفت برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودک خوبه میخواستم بدون وقتی شیشش تمام شد میشه دوباره بهش بدم تا چند وقت لازمه بهش بدم تشکر اگر راهنمای بفرمایید
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- اسهال استفراغ
خردسال ۱۱ ماهه به علت اسهال و استفراغ دو روز دربیمارستان بستری بوده امروز ترخیص شده ولی بازهم اسهال و استفراغ دارد
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر
- عسل دادن به نوزاد
سلام اقای دکتر من پسرم دوسال وسه ماهشه ولی هنوز هنوز حرف نمیزنه دوستم میگه بخاطراینکه بهش عسل میدی تارهای صوتیش اسیب دیده. واقعیت داره؟؟ من قبل یه سالگیش بهش اصلا عسل ندادم بعدها که از یکسالیش چندماه گذشت دادم باشیر بخاطر اینکه چیزی نمیخوردگفتم بلکه وزن بگیره. حالا دوستم میگه متخصص گفته تابچه حرف نزده نبایدبهش عسل داد بچه نمیتونه اون موقع حرف بزنه. بابای پسرم هم توسه سالگی حرف زده به نظرتون گفتار درمانی لازمه. چندتا کلمه میگه تو بازیهاش مثلا همش میگه ماماماما. ولی هرگز صدام نمیکنه آب نمیگه. میگم هم مثلا بر فلان چیز روبیار گوش نمیده یاشایدهم نمیفهمه نمیدونم.
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید من یه دختر دو سال و دو ماهه دارم.میخواستم بدونم میتونم شیر خشک رو با شیر پاستوریزه با هم ترکیب کنم و بهش بدم؟ اگه میشه چه شیر خشکی استفاده کنم
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️

