Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
نوزاد 50ر روزه من مبتلا به فاویسم میباشد . از همون ابتدای تولد متوجه حساسیت به لاکتوز در کودک شدیم الان با توجه به حساسیت لاکتوزش و رفلاکس شدیدی که داره از چه شیر خشکی میتونم براش استفاده بکنم که لاکتوز نداشته باشه و دچار رفلاکسش هم نکنه
- بند ناف نوزاد
سلام بند ناف نوزادم ۵ روزه افتاده کمی خون میاد و خشک میشه تو نافش دلیلش چیه؟
- شب بیداری
س باسلام وخسته نباشید نوزاد ۷ماهه من شب ها نمیخوابد کل نیمه شب رابیداراست ویکسره بهانه میگیر.ساعت ۵یا۶صبح که میخوابد تا ۲بعدازظهر.چگونه ساعت خوابش راتغییربدهم؟؟؟
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- سلام و درود*
سلام دکتر دختر من ۶ماه و ۱۰روزشه چند روزیه بینیش گرفته از دهان نفس میکشه و مخاط و آبریزش میده بیرون کمی نفس کشیدن سخته براش و سرفه خشک داره در خواب و بیداری ...تب و خلط نداره قطره پلارزین ۱۲ساعت ۱۰قطره و پدی لاکت روزی۵قطره و سدیم کلرید توبینی هر۶ساعت میزنم خوبه اینا آیا دارد دیگه نیازی نیست و دوز داروهاش خوبه؟؟ چکارکنم بینیش زود خوب شه چقد طول میکشه؟اگر خوب نشد بعد چن روز ببرمش معاینه ؟
- س. لرزش پای نوزاد 4 ماهه از چیست آزمایش هم سه موردش پایین تر از حد نرمال 1Hemoglobin'10.5 2.Hematocrit 30.3 3.M.C.V 71.3 ممنون میشم ج بدین
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- شربت
سلام دکترببخشیدمیتونم خودم به پسر۸ماهم شربت آنتی رفلاکس بدم بعدش چه اندازه باید بدم؟
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- فلش گوشی موبایل
سلام آقای دکتر.اگه یه بار اتفاقی موقع عکس گرفتن از بچه ۳۵ روزه فلش دوربین گوشی بخوره توچشمش اشکالی داره؟ نابینا یا کم بینا نمیشه؟
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- تجویزسیفیکسیم برای نوزاد یک ماهه خوب است یا نه
من پسرم یک ماهه است سرفه میکنه می توانم از شربت سیفیکسیم استفاده کند

