Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- سلام من دختری ۱۸ماهه دارم سی روز قبل اسهال شد بردم دکتر دارو دادن شربت مترونیدازول ک ۱۴روز مصرف شد شش روز بعداز قطع دارو دوباره اسهال شد یک بارم استفراغ کرد دکتر بهش پدی لاکت داد با شربت زینک الان دارو میخوره ولی یک هفته گذشته روزی دو یا سه بار دفع داره اما مدفوعش ی بار شل یک بارم آبکی ودرهردومورد خلط دیده میشه دلیلش چیه پنج روزمره هست ک سرما خورده
پسر من ۴ سال و نیم داره ده روز پیش سرماخودده و گلوش خلط داره دو روزه خلط تو مدفوعش هست علت چیه ممنونم ازتون
- شربت آموکسی سیلین
سلام خسته نباشیدآقای دکتر شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۵ماهه میشه داد
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- حریره
سلام آقای دکترخسته نباشید میخواستم بدونم آیا میشه داخل حریره ازپودرسنجدهم استفاده کرد؟
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- خون رفتن از سینه طفل نوزاد چی باید کرد ده روزه
یک طفل ده روزه داریم از سینه اش خون میره چی باید میشه جواب سوال ما ره بفرستین
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم واکسن 6ماهگی رو زده چند قطر سوسپانسیون بدم
- شیر گاو
سلام من تا یک سالگی ب پسرم شیر خودم رو دادم قطع کردم وتو یک سالگی ب جای شیر خودم شیر گاو محلی میدم بهش ب نظرتون شیر گاو تنها برای رشد کافیه یا چیزه دیگ هم لازمه؟
- سلام بچه من 14روزشه ومدفوعش آبکی وسبزکم رنگه گهگاهی عطسه میکنه 4روز بستریش کردم آنتیبیوتیک مصرف میکرد ولی احساس میکنم خب نشده چون دلپیچه داره وبا هربارشیرخوردن سریع مدفوع میکنه تعداددفعات مدفوعش 12یا13باردرروزهستش
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- شونه نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم سه ماههش هست وقتی بغلش میکنم شونه سمت راستش یه صداییی میده واسه چیه ایامشکلیه؟
- نوزادم شیر نمیخوره
سلام اقای دکتر پسرم تاز رفته تو هشت ماه ی یه هفته لب ب غذا نمیزنه و شیر خیلی کم میخوره وهمش گریه بهانه گیر شده خوابش کم شده گاهی تب میکنه بردم دکتر ژل دندون داد و گفت ک از دندوناش هست اما اونم فایده ی نداشت برای کاهش گریه اش و این ک خیلی کلافه چی پیشنهاد میکنین اقای دکتر ممنون میشم ج بدین
- مصرف دگزامتازون

