Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- گریه کردن
سلام ببخشید پسرم یک ماهش هست و موقع ادرار گریه میکنه وجیغ میکشه مشکل از چیه عفونت داره
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟
- شیر مادر
سلام .آقای دکتر بچه ام هشت ماهشه وزن تولدش ۴ بود و بچه آرامدو هفته اول شیر خشک میخورد آرام بود قطعش کردم شیر خودم خورد از اون موقع ناآرامه .وزنشم خوب نیست هشت ماهه ۶ کیلو.هر موقع غذا با شیر خشک میدم.شیشه شیر نمیگیره با قطره چکون میدم اون شب میخوابه هر موقع شیر خودم بی قراره .انگار یه چیزی میاد حلقش صدا میده.بردم دکتر گف رفلاکس داره دو ماهه نکسیوم میدم .سونو دادم گفت رفلاکس خفیف.کلا با شیر من حالش بد میشه دلیلش چی میتونه باشه.؟ممکنه نوزادی شیر مادر بهش نسازه؟
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام جناب دكتر كرم بين،دخترم شش ماهشه قطره آهن و مولتي ويتامين بهش ميدم نمي خوره همه رو ميريزه بيرون چه قطره آهن و مولتي ويتاميني بدم كه بخوره ؟؟
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- واکسن و تب
سلامجناب دکتر،روز تون بخیر.جناب دکتر دخترم دو روزه واکسن دو ماهگی تزریق کرده شما براش قطره استامینوفن نوشتید روز اول ۹ قطره هر ۴ ساعت دادم و روز دوم هر ۶ ساعت .امروز صبح که آخرین وعده رو باید استفاده میکرد دست و پاش سرد بود و دمای بدنش رو که با دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل گرفتم ۳۵ و ۹ بود .آخرین وعده استامینوفن رو ندادم ولی دم ظهر دمای بدنش که چک کردم به۳۶و ۸ درجه هم رسید .با کولر و با لباس کم الان روی ۳۶و ۵ .نمیدونم آیا این درجه ها تب محسوب میشن ؟ و اینکه دمای طبیعی و نرمال نوزاد دوماه و سه روزه چند باید باشه با همین دماسنج دیجیتال و ناحیه زیر بغل چون شنیدم نیم درجه بیشتر باید در نظر بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید که اگر خدای نکرده تب هست بیارم خدمتتون
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است

