Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- آلرژی کودکان
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- سرفه کودک ۵ساله وعفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم ۵ سالشه ۳۳ کیلو وزنشه سه هفته میشه سرفه گرفته اولش خشک بود الان خلط داره سینش خش خش میکنه هفته اول فارمنتین ۶۴۳دادم هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی خوب نش الانم شربت افا کلاو ۴۵۷ دادم بازم خوب نش هر از گاهی سرفه داره خلط دار روستا زندگی میکنم نمیتونم ببرم متخصص چیکار کنم بازم بهش شربت فارمنتین بگیرم بدم ؟
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- گرمایی بودن
سلام پسرم ۱۰ سالشه همیشه گرمشه مخصوصا شبها اصلا پتو نمیکشه حتی زمستون وزنش پایینه مدام اب میخوره
- پاسخ بهریفلاکس نوزاد
سلام . آقای دکتر بچه سه ماهه دارم خیلی کش و قوس میاد بخصوص مواقعی که از خواب بیدار میشه طبیعیه؟
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- ناخن
سلام خسته نباشذ پسرمن32 ماهشه نردیک دوماهه که ناخن های دست وپاشو میخوره.یه هففته ار محلول تلخک روی ناخنهاش زدم اما دیدم باز میخوره.بردمش دکتر متخصص کوذک.براش شربت فلوکستین روزی ناشتا ذوقظره نوشت.ترسیدمم بهش بدم.کفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم وارتون بپرسم که بهش این شربتو بدم؟ضرری نداره وسست وبی حالش نمیکنه؟واینکه تاثیری داره؟درضمن حرف هم نمیزنه که دکترش شربت پیراستام روری 3سیسی برحسب وزنش نوشت که اونو نردیک دوهفته ست که بهش میدم.به نظرتون ادامه بدم وبهش بدم؟ممنونم ار اینکه پاسخ بدین.دستتون درد نکنه.زحتتون دادم.با تشکر
- سرفه کودک یکساله
سلام دکتر ضدسرفه گفتیو برای یکسال پلارژین بدم ولی هیچ تاثیری نداره چند روزه میدم لطفا یکی دیگه بهم معرفی کنید سرفه خلط دار هست سفکسیم ۱۰۰میخوره با آیورا گیاهی ضدسرفه از امروز میدم.. چند روز طول میکشه خوب بشه کلا ایا سرفه کردن خوبه؟ اسپری ها چه تاثیری دلارند سالبوتامول و بکلومتازون؟
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم

