Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- میلاد
- شربت پدی کلدبرای نوزاد۱۳ماهه خوبه؟
سلام پسرم ۱۳ماهشه دوروزه سرماخورده ازداروخانه براش شربت پدی کلدگرفتم ولی نوشته کودکان ایا مشکلی نداره بهش ازاین شربت بدم دکترداروخونه گفت خوبه وچندساعت یباربدم بهش روش هیچی ننوشته باباش گرفته نپرسیده
- زمان قطره
سلام خسته نباشید ، آقای دکتر قطره میم رو بیشتر از سی روز میتونم استفاده کنم؟
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه مدام ابریزش،بینی داره قطره پلارژین دو سه روز میدمخوب میشه دوباره چند روز دیگه شروع میشه دکتر بردم شربت سفکسیم و برم هگزین و قطره بینی داد الان پنج روز دارم داروهاش میدم هیچ فرقی نکرده
- کم اشتهایی و وزن نگرفتن کودک سه ساله
پسرم خیلی کم غذا شده و اصلا وزن نمیاره خیلی تحرک داره یک لحظه اروم نمیگیره براش شربت کیندر مولتی گرفتم ایا تاثیر داره؟
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- مقدارمصرف شربت اندامین
سلام کودک من 14ماهه است دیشب درهنگام خواب ناگهان شروع به استفراغ کرد میخواستم بدونم که شربت اندامین راچه مقداربه فرزندم بدم. ممنونم
- بیمار
سلام آقای دکتر صبح جایی تشریف ندارین که پسرمو بیارم پیشتون؟ تب شدید داره نمیتونم تا بعد از ظهر بمونم
- تغذیه
با عرض سلام خدمت اقای دکتر عیدتان مبارک آقای دکتر نوزاد من چهار روز است که وارد هشت ماهگی شده است آیا میتوانم موز را با شیر خودم مخلوط کنم و به او بدهم ولطف کنید بگوئید که برای دفعه ی اول چه مقدار موز لازم است وایا میتوانم هر روز به او موز بدهم با تشکر
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- دوز شربت سیفکسیم۱۰۰
وقت بخیر...برای عفونت گوش کودک با وزن۲۰کیلوگرم چه مقدار سیفکسیم ۱۰۰ باید بدم؟!
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- يبوست
باريم انماخطرناک نيست
- میشع ب بچه سه ماهه رفلاکسی شیر ویت میل داد
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشین، پسرم دو سالشه یه هفته هست که مدفوع نکرده سه بار هم بردمش دکتر ولی تا زمانی که دارو ندم بهش مدفوع نمیکنه به نظر شما چیکار کنم؟؟؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- کودکم
سلام.. پسرم یه ماه و4 روزشه 3روزه احساس میکنم یه گونش بزرگتره ازون یکی سرشم ازفرقش هر وطرف گودی داشت کمی الان اونطرف که گونش بزرگتره اونم گودیش پرشده وازبین رفته.. خیلی میترسم چیکارکنم نشانه ی چی هست اینا.. لطفاجواب بدین ممنونم..
- رشد قد کودک سه ساله
پسرم سه سالشه وقد اون الان۹۱ تاست،ازمایش هورمون رشد هم دادم واسش ودکتر گفت مشکلی نداره ولی مقدار igf-1 اون کمتر حد طبیعی بود تو ازمایش،ایا واقعا مشکلی نداره؟

