Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
مدفوع دخترم امروز کلا ژله ای بود علت چیست
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- نشسته
سلام آقای دکتر یک نوزاد دذچند ماهگی بایدازحالت دراز کش به نشستن در بیاد واینکه آیادر اینترنت نوسته باید نه ماهگی باشه آیا منظور نه. ماه ویک روز به بعداست زا هشت ماه وچند روز خواهش میکنم خیلی نگران وضعیت نورادم هستم
- سرفه
سلام وقت بخیر بچه سه روزه دارم از روز دوم عق میزنه و روز سوم هم از صبح چهار بار سرفه کرده بنظرتو سرما خورده ؟ممنون از شما
- دادن قطره اهن
سلام اقای دکتروقت شمابخیرمیخواستم سوال کنم سرماخوردگی خفیف هم نباید قطره اهن داد؟یکسال دارد
- اسهال نوزاددوماهه
نوزاددوماهه خیلی استفراغ میکنه بصورت مایع آبکی واسهال هم داره هربارتوپوشکش کمی مدفوع شل وزردرنک هست
- اسهال پسر ۷ ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم به تازگی واکسن ۶ ماهگیش رو زده بعد از واکسن متاسفانه سرما خورده و خودم هم ویروس گرفتم از این ویروسهای گوارشی،تا شیر منو میخوره اسهال آبکی ازش خارج میشه متاسفانه و سبز رنگ تا قبل از شیر این شکلی نیست به محض شیر خوردن این شکلی میشه امکانش هست راهنمایب گی بفرمایبد ،امکان داره شیر من ویروسی باشه و باعث ناراحتی پسرم شده باشه
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- سرماخوردگی نوزاد ۵ماهه
نوزاد ۵ماهه سرماخوردگی خلطی شدن سینه آیا بعد ۳روز میشه حمامش کرد دارو آزیترو استفاده میکنه
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- درمورد سر نوزاد
با سلام من نوازدی 3 ماهه دارم ک امروز دادم دست یکی از لجه ها تا بعلش کنه ولی سر نوزاد ب عقب برگشت و بجه گریه کردو من نگرانشم
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- یبوست نوزادن
سلام نوزاد ۱۷روزه دارم که دوروزه شکمش کارنکرده قطره بایولاکت و سگا گریپ هم مصرفرمیکنه الان ازدردبه خودش میپیچه لطفا راهنماییم کنیدچکارکنم
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم

