Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- روغن کرچک
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه موهاش يه کم کم پشته و موهاي پشت سرش نازک تر از جلوي سرشه به همين دليل فر ميخوره ميخواستم بپرسم براي تقويت و پرپشت شدن موهاش ميشه هفته اي يک يا دوبار روغن کرچک به موهاش بزنم و صبح ببرم حمام بشورم؟؟؟مشکلي ندارد؟؟روغن کرچک بهتر است يا روغن بادام شيرين يا تلخ؟؟کدام بهتر است؟
- جوش های پوشک
سلام دکتر دخترم نزدیک ۲سالشه لای پاش زیر مایبیبی جوشهای قرمز و برجسته میزنه کرم زینک و کلوتریمازول هر کدوم جدا تا مدتی استفاده کردم فایده نداشت چی براش بزنم؟
- یبوست کودک ۲ ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم ۲سالشه،سه روزه یبوست گرفته؛دو روز اول به زور مدفوع کرد و خیلی سفت بود،و خیلی گریه کرد،امروز زور میزد خیلی اما نتوانست مدفوع کند،فکر کنم بیشتر میترسید،ملین بهش زیاد دادم،کره،روغن زیتون،اب هویچ،اب گلابی،فرنی که توش کره ریختم،خیار،مقعدش هم با گوش پاک کن و روغن گلیسرین چرپ کردم،یک سی سی محلول گلیسرین داخل مقعدش ریختم اما باز مدفوع نکرد،لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم،چون خیلی زور میزنه،چند روز پیش انار خورده،انار رو همیشه همراه ما یک مقدار میخورد با هسته راحت دفع میکرد،نمیدونم یعنی یبوستش به انار خوردن با هسته ربط داره؟؟
- آبریزش طولانی
باسلام آقای دکتر پسرم۱۹ماهشه آبریزش بینیش خیلی وقته طول کشیده حتی با دارو سیتیرزین و نئوتادین هم خوب نمیشه صبحا خیلی بیشتره میتونم واسش قطره بینی ممتازون واسش استفاده کنم
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- پدی لاکت
سلام میخواستم بدونم میزان مصرف قطره پدی لاکت برای کودک 6 ماهه چقدر و چندبار در روز است با تشکر از شما
- چرک خشک کن
سلام اقای دکتر، پسرم ۳سالشه ویروس، گرفت تب، خلط شدید سینه، الانم سرفه داره، دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ و ازیترومایسین ۲۵۰داده چرک خشک کن ولی پسرم ازیترومایسین تلخ بالا میاره نمیخوره، یه چرک خشک کن دیگ میگین بخرم، سینش افتضاح چرکیه همراه سرفه ممنون
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- عفونت ریه
بچه ام سینه اش همش خس خس میکنه دلیلش چیه
- اسهال شدید و دل درد
سلام دخترم ۷ سالشه و ۲۱ کیلو به خاطر تب خفیف و بینی کیپ و خلط سبز که تو دهنش میومد دکتر کو آموکسی کلاو ۳۱۲ و پدیزان داد بعد یک روز اسهال شد و بی اشتها و دکتر کو آموکسی کلاو رو حذف کرد و آزیترومایسین و متروماکس و پدیزان داده الان دو روزه مدام اسهال شدید آبکی و مدام دل درد داره چی دستور میفرمایید خواهشا دوز رو هم بفرمایید (یه دی سیکلومین خارجی هم داریم)
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- حساسیت
سلام آقای دکتر دخترم 7سالشه از روزی که رفته مدرسه مرتب مریض میشه حساسیت درست میکنه ایا قرصی هست که جلو حساسیتش رو بگیره بدنشو پیشگیری کنه به خدا دیگه خسته شدم
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده

