Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برونشیولبت
سلام بچه ۶ماهه دکتر سفیکسیم ۱۰۰داده برونشیولیت داره دیفن هیدارمین هم داده خیلی نگرانم
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- کبودی ناخن نوزاد؟پسرم تو 11ماهگی سه تا از ناخانش کبود شد وداره ناخن جدید رمیاد مشکلش ازچیه
مشکل از چیه ک ناخن نوازد 11ماهه کبودمیشه وروباره ناخن درمیاد
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- پیرو سوال حساسیت گاوی
سلام اقای دکتر . دیروز سوالی پرسیدم مبنی بر اینکه نوزاد من حساسیت پروتیین گاوی داره ولی به من فقط دکتر گفت لبنات نخور و من اشتباهی گوشت گاو مصرف میکردم روتیین.حالا سوالام اینه اگه الان از نوزادمون آزمایش مدفوع بگیریم مشخص میکنه حساسیت پروتیین گاوی داره؟ من از محصولات گاوی فقط گوشت گاو مصرف میکنم.چون من به تشخیص این دکتر شک دارم. اقای دکتر من دسترسی به دکتر اطفال ندارم واسه خاطر همین ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایین
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- سرماخوردگی وابریزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشین نوزادنه ماهه ام سرماخورده ابریزش بینی باسرفه میکنه سینشم خس خس میکنه بردمش دکتر شربت زادی کید بهش داد ولی خوب نشد بنظرتون برای ابریزش بینیش قطع بشه بهش چه دارویی بدم ممنون میشم اگ راهنماییم کنین
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
سلا اقای دکتر پسرم ۳ ماهشه یبوست داره تودستشویی کردم اذیت میشه شیرخشکی هست شیرخشک ببلاک اچ آ میخوره چیکارکنم چ قطره ای بهش بدم
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- دخترم موقع غذا خوردن بالا میاره
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۸ماهه ای دارم ک اصلا غذا نمیخوره ففط موز و ماست دوست دارد فرنی حریره سرلاک سوپ درست میکنم خوشمزه همهست نمیخوره با ماست میدم بازم میخوره بالا میاره نمیدونم چیکار کنم انگار با برنج و سوپ حتی کته هم درست کردم برنج نمیخوره چیکار کنم۸کیلو هست
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- میزان مصرف نئوزینک
سلام. مقدار مصرف شربت نئوزینک برای نوزاد 8ماهه
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده

