Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- ستادین دی سی برای نوزاد
دخترم چهار ماهشە بعضی اوقات بهش شڕبت ستادین میدم اگە علاءم سرماخوردگی داشت نیم میلی میدم مشکلی برای دخترم پیش نمیاد؟؟
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- قطره اهن
سلام من قطره اهن سیدرال گوچه به بچم که ۱۰ ماهشه میدم ولی میگن اهنش کمه الان میخوام سیدرال فولیکو بدم ولی نمیدونم برای لچه مناسبه یا نه؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسر من سه ماهش هست و هشت روز هست که مدفوع نکرده شیر خودمو می خوره و شیر خوب می خوره استفراغ هم خیلی کم داره به صورت پنیری و دفع باد شکم هم داره ولی مدفوعش نداره از شیاف گلیسیرین استفاده کردم فایده نداره از شربت منیزیم هیدروکسید هم استفاده کردم فایده تو را خدا کمک کنید چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- بالا بودن آنزیم کبد در نوزاد
با سلام کودک 2 ماهه دارم که طی آزمایش تست کبدی 90 دارد و طی این 2 ماه اصلا وزن نگرفته و به پروتئین گاوی هم حساسیت دارد آیا این بالا بودن آنزیم کبد طبیعی است یا نیاز به درمان فوری دارد آیا خطرناک است .
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام پنج روزه به دخترم واکسن زدم پای چپ محل واکسن باد کرده مثل سنگ شده کیسه آبگرم ميزارم فایده نداره چیکار کنم ؟
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم

