Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- مقدارمصرف اموکسی ۱۲۵برای کودک۹ماهه
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
با سلام پسرم نه ماه و نیمش هست دکتر براش سفیکسیم نوشته هر ۱۲ ساعت چقدر باید بهش بوم وزنش حدود ۹ کیلو هست؟
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- اندازه مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۲۰ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۲۰ ماهشه و سرفه های خلطی داره و اندازه دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰ رو ک پزشک تجویز کرده بادم رفته .وزن پسرم ۱۱ کیلو هستش
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- جوش هاي چركي اطراف ناحيه تناسلي دخترم
سلام و خسته نباشيد دخترم هفت سال و نيم سن داره هفته پيش ميگفت كشاله رانش درد ميكنه وقتي چك كردم ديدم يه جوش چركي خيلي بزرگ زده روي قسمت پايين بدنش ، چركش رو خارج كردم و الكل زدم ديشب دوياره گفت اذيت ميشم نكاش كردم ديدم جوشاي چركي كوچيكتر از قبلي و پنج شش تا دونه زده بر اثر چي اينجوري شده هردفعه هم كه ميره دستشويي خودش رو ميشوره و خشك ميكنه لباس زيرش هم هرروز عوض ميشه
- مصرف بیش از حد دارو
با سلام . اشتباها به جای نیم سی سی شربت زینک سولفات ۵ سی سی از این شربت به کودک ۵۰ روزه دادیم .. مشکلی پیش نمیاد؟؟،
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک یکسالو نیم
سلام دختر من یکسالو نیم دقیق سن دارد .و وزنبین ده تا یازده کیلو.چه مقدار شربت آزیترومایسین باید بهش بدم

