Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- مکمل در دوران بیماری
سلام اقای دکتر ابت در دوره بیماری کودک باید مکمل ها رو قط کرد ،ک ؟ مشکلی ایجاد می کنه دادنش ؟
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- سرماخوردگی کودک۳سال و۱۱ماهه
- تغذیه نوزاد شش ماهه
با سلام دختر ۶ ماهه دارم لطفا راهنمایی کنین چه غذاهایی براش مفید هست و چاق میکند.به این هم توجه کنین من غذای کمکی رو ۲ ماهه شروع کردم ولی خیلی تپل نشده چیکار کنم
- سلام اقای دکتر دخترم نه ماهش هست میتونم شربت زینک سولفات یا نیوزینک رو بهش بدم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماهشه ابریزش داره کمی با عطسه چ دارویی براش خوبه؟
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- ب مرکزبهداشت مراجعه کردم ولی میگن چیزی نیس چکارکنم
- سلام فاویسم شدید چیست
- سلام مصرف دارو براي نوزاد ٤ماهه تا چند روز بايد ادامه داشته باشد
نوزاد من ٤ماه و ١٥روز دارو و متاسفانه مبتلا به كرونا شدِ روز اول اب شديد داشت كه كنترل شد و از روز بعد سرفه و عطسه هرزگاهي ميكرد دكتر براش سيتريزين هر ١٢ساعت ١٠سي سي و اموكسي سيلين ١٢٥هر ٨ساعت ٥سي سي و قطره بيني داده تا چند روز بايد دارو مصرف شود و همچنان سرفه و عطسه ادامه دارد ممنون از راهنماييتون
- زور زدن
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم همش زور میزند و احساس میکنم خلط دارد و شیر نمی خورد چکار کنم با تشکر
- دخترم2سالشه کف پاودستش زرده
- زردی
با سلام ، دختر من دو روز بعد به دنیا اومدن بیلی روبینش بیست و یک بوده بعد یک شب زیر دستگاه موندن به نوزده کاهش داشته و بعد از دو شب به دوازده رسیده و یک شب دیگر هم زیر دستگاه موند و بدون اینکه آزمایشی ازش بگیرن ترخیصش کردن . دوباره یک روز بعد از ترخیص علائم زردی شدید شد و مجدد آزمایش دادیم و شانزده روی هشت بود و الان باز بستری شده باید چه کاری انجام داد بطور کامل زردی برطرف بشه و دادن قطره بیلی ناستر موثر هست
- مولتی ویتامین
با سلام و عرض ادب ایا میتوان مولتی ویتامین پدیا بست را مخلوط با شیرخشک به نوزاد ۲۹ روزه داد؟ چون به تنهایی که میخوره بدش میاد و همه را بالا میاره،
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- شربت اشتهاآور
سلام آقای دکتر.دخترچهارساله وزن ۱۲کیلو ونیم شربت اشتها آورکیندرمولتی ویتامین دادم یه دوره تاثیری نداشت زیادفقط اوایل خوب بودلازمه ک بازهم بدم یاضررداره؟
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- خارش لای انگشتان دختر ۷ ساله ۲یا ۳سالی است
- مالیدن چشم وبینی
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه هی چشاشو وبینیشو میماله از چی میتونه باشه

