Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش قرمز پوست نوزاد
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- پوست
سلاام پوست پسر ۴ ماهم یکم کنار نافش سفیدتر از بقیه بدنشه . پسرم الرژی به پروتیین گاوی داره یکم که دون دون قرمز میزنه پماد مگاکورت میزنم ممکته از پماد باشه یا مادرزادیه؟؟
- زردی نوزاد
سلام دکتر عزیز ممنونم بابت همراهی و پاسخگویی به سوالات مادران نگران خداقوت. نوزاد ۲۰ روزه ای دارم که زردی دارد البته بخاطر ترس از بیماری کرونا اونو آزمایش نبردم از رنگ زرد بدنش متوجه شدم وبا حجامت وخوراندن شیر خشت و ترنجبین تلاش کردم زردی را کنترل کنم کمی بهتر شده اما هنوز هم رنگ نوزادم کمی زرد است ومن نگرانم .rh خونم منفی است در بارداری دوباره رگام زدم لطفا مرا راهنمایی کنید.
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- ریفلاکس یا سرماخوردگی
با سلام، نوزادم 1 ماه و 1 هفته سن دارد. از ابتدای تولد عطسه میکرد، اما دوسه روزی است احساس میکنم بیشتر شده. دچار گرفتگی بینی (بینیش صدا میده اما میتونه نفس بکشه و شیر بخوره) هم شده و گهگاه سرفه هم میکنه اما روی سینش صدا نمیکنه. بعضی اوقات بین شیر خوردن سینه رو ول میکنه و باید آروغشو بگیرم که دوباره شیر بخوره. اکثر اوقاتم بعد شیرخوردن سکسکه میکنه. موقع خواب بودن یا بیداری گاهی شیر به گلوش میاد و بازم سرفه میکنه. گاهی هم بالا میاره پرفشار. میخواستم بدونم نوزادم ریفلاکس معده داره یا سرماخورده یا هردو؟ چکار باید بکنم؟ باتشکر
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- علت خونابه در ادرار نوزاد
با سلام. من یک نوزاد پسر دارم که الان روز سوم تولدش هست.امروز از صبح دو نوبت در پوشک خونابه همراه ادرار بود.نگران شدم که این مشکل از چیست.آیا مشکل سیستم تناسلی داخلی است یا عفونت ؟ سپاس
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- مالیدن به زمین
آقای دکتر دخترم یک سال و دوماه هست یک ماهه قسمت پوشکش همش فشار میده زمین همش باهاش بازی میکنم تا ده دق یا ۵ دقیقه تنها میشه خودشو دمر میندازه شروع میکنه خسته شدم بخدا یک ماهه همش باهاش بازی می کنم حواسش پرت میکنم اما بی فایده اس هی داره بیشتر میشه کارش .چکار کنم؟بخدا گاهی ۳ دقیقه بیکار میشه شروع میکنه.
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده
- سرفه
بإسلام.دختري ٥ماهه دارم كه يك هفته پيش تب ٣٩درجه داشت بردم دكتربهش امپول زدن كه نميدونم چي بًود.داروي ديفن هيدرامين وسفكسيم١٠٠تجويزكرد.دخترم تا روزسوم تب داشت كه نصف شياف استفاده ميكردم براش.قطره استامينوفن روچون بالا مي اورد.بعداز گذشت يك هفته فقط گاهي وقتا سرفه ميكنه.من داروهاشوهر روز ميدم و قطع نكردم.اقاي دكتر ديشب رفتم دكتربهم گفت انفولانزا گرفتي گفتم كه دخترمم هم بيماره گفت حتما از اون گرفتي يعني الان دخترم انفولانزا داره؟ فقط قبلا هر دوساعت شير ميخوردالان هر ٦ساعت ميخوره وسرفه همسرم هم متخصص نميبره تا خيالم راحت بشه
- بالا آوردن شیر نوزاد یک ماهه
پسرم 1 ماه و 1 روزشه و شیر خشک میخوره.
از دیشب تا الان شیر بد میخوره و بالا میاره نمیدونم باید چیکار کنم ؟ - سلام من مادر یه کودک ۱۴ روزه هستم بچم روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه
سلام من یه مادرم که نوزاد ۱۴ روزه دارم و نوزادم حدودا روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه و خودم هم گلو درد دارم چیکار باید بکنم؟ بعضی مواقع هست که احساس میکنم نوزاد دلدرد داره آیا شربت میکسچر میشه برای نوزاد ۱۴ روزه استفاده کرد ممنون از پاسخگویی شما
- سلام اقای دکتر پسر بچه ۳ ماه دارم که خیلی سرفه میکنه چکار خواهد کرد

