Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام دخترم دوساله و فاویسم داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟؟؟
- سلام یک میخ کوچک ولی زخیم پای پسرم فرو رفت وان را خارج کردیم لازمه نزد دکتر بره یانه؟ ولی زخیم پای پسرم فرو رفت میخ را خارج کردیم ولی در دارد لازمه پیش دکتر ببرم؟۹سال دارد
خونریزی نداشت ولی درد دارد چه کاری باید انجام بدهم ممنون
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- درد درناحیه الت تناسلی
سلام خسته نباشید کودکی دارم دوساله حدودچهار روز است که الت تناسلی خود را دست می اندازد وگریه میکند که درد دارد لطفا راهنمایی کنید که خطرناک است یانه وممکن است که دلیل ان چه باشد ؟ممنون
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- سلام وقتتون بخیر ایا به کودک یک ساله ام که فاوویسم داره میتونم پدیا بست اشتها اور بدم
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- مخلوط شیر خشک با شیر
باسلام کودک یک ساله دارم ایا می شود شیرخشک کودکم را با شیر غنی شده مخلوط کرد؟سویق میشود به کودک داد؟
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- خوردن دلستر برای کودک ۳سال
آیا دلستر برای کودکان ۳سال ضرر دارد. لطفا برای چاق شدن کودکان چیزی معرفی کنید.
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید

