Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما
- زردی پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۵ سالش هست و کمی پوست بدنش زرد پوست شکم دور زانو و کف دست و پاهاش میشه راهنمایی بفرمایید دلیل زرد بدنش چیه؟
- شب ادراری
سلام دختر من27ماهشه از 18ماهگی خودم میبرمش دستشویی الان خودش یه وقتایی میگه یه وقتایی هم یادش میره قبلا شب ها جاش خشک میموند تا صبح الان یکی دو هفته هستش شبا پوشکش میکنم جاشو خیس میکنه. شب خیس کردنش نسبت ب سنش طبیعی هستش ؟
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- دارو
سلام بنده پسر سه ساله دارم که سرفه خشک داره سفیکسیم۱۰۰ وایورامی شربت بهش دادم اما درست نشده میخواستم راهنمایی کنید چه آمپولی تزریق کنم تا سرفه خوب بشه
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- ویتامین د۵۰۰۰۰
سلام . در آزمایش خون پسر ۷ ساله من ،ویتامین د ، ۲۵ بود بود ویتامین د ۵۰۰۰۰ چه تعداد و چند بار اگر لازم هست میشه استفاده کرد؟
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- یبوست
سلام دخترم 9 ماهشه، یبوست داره چندین بار دکتر هم بردیم ولی تاثیری نداشته، شربت لاکتولوز، شربت لروکس این، پیدرولاکس اینهارو دادم ولی خوب نشده، داروی گیاهی هم دادم بازم معدش همونجوریه باید چیکار کنم
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- اسهال و تب پسر 8 ماهه
سلام
پسرم 8 ماهشه اسهال و تب داره ای دوروزه بردمش دکتر آزیترو 100 داد ولی خوب نمیشه. باید دارویی باشه اسهال قطع شه کمکم کنید لطفا
الان پسرم اشتها نداره و شیر خشکی هستش و غذا نمیخوره
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

