Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم سه ماهش هست رفلاکس داره دکتر براش دومتیدون تجویز کرده ولی نگفتن تا چه مدتی می تونم بدم بخوره چون داخل بروشور دارو نوشته تا هفت روز با توجه به این که سه ماهه است میشه تا یک ماه بدم بخوره این دارو رو
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- سلام پسر من چهار ماهش ، دکتر براش شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ داده برای اینکه گوشش درد میکرد ، زود نیست این شربت بهش بدم؟
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام داداشم وخانمش ویه پسر۸ساله اش کروناگرفتندیه نوزاد۸ماهه دارندکه توخواب پاهاشوبه زمین میکوبدآیامبتلاشده
- تاخیر در واکسن یک سالگی
سلام میخواستم بدونم اشکالی نداده واکسن یک سالگی دخترم با یک هفته تاخیر زده بشه؟
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- گرفتگی صدا نوزاد هشت ماهه
دخترم هشت ماهشه اول سرما خوردگیش شروع شد الان علائم سرماخوردگیش قط شده تقریبا اما صداش گرفته باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر نوزادام تازه رفته ۵ ماه چه غذای کمکی میتونم بهش بدم .چه مقدار و چند وعده؟ممنون از شما
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

