Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- دوزمصرف سکفسیم
سلام وقت تون بخیر .اگه ممکنه دوز مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۴ ساله رو بفرمایید.ممنون میشم.
- دارو
با عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم سه سالشه.دو روزیه سرماخورده و فقط حالتش جوریه ک موقع حرف زدن صداش تودماغیه.من شربت سرماخوردگی داشتم و بهش دادم.سوالم اینه که این عفونته و بخاطر این حالتش بهش آنتی بیوتیک بدم؟!! واقعا ممنون بخاطر زحماتتون.
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- امیکرون
- سلام آیا شیر خشک شماره یک برای بچه یک ساله ظرردارد
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- دانه های سرخ رنگ
سلام دکتر وقت بخیر من امروز واکسن 18 ماهگی دخترم رو زدم اما الان دونه های قرمز رنگی رو گردن و دستش زده این خطر ناکه؟
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- راه نرفتن
سلام خسته نباشيداقاي دکتر...دخترم 18ماهشه چهاردست پا می ره اگه دستشوبگيرم راه می ره ولی خودش فعلان نمیتونه میخواستم بدونم مشکلی داره ياخودش دیرتر راه می ره خیلی نگرانم 😭
- سلام میتونم شربت آموکسی سیلین به نوزاد سه ماهه بدم چه اندازه مجازه
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- جواب ازمایش خون
سلام بالا بودن گلبولهای سفید و پلاکتها وEsRنشانه چیست
- مصرف شربت سفیکسیم
سلام ودرود ..فرزند دوساله دارم دیشب حس کردم سینه اش خس خس میکنه یه شربت سفیکسیم 100داشتم بهش دادم حالا به نظر شما آیا بهش بدم خیلی بی قراری میکرد در طول روز هم خیلی سرفه کرد که شربت کتوتیفن دادم فرزندم دوسال سه ماهشه وزنش هم یازده وخورده ای
- بیماری کودک
سلام کودک هشت ماهه دارم یک هفته پیش تب ۳۸ کرد بردمش دکتر گفت التهاب گوش هشت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۴ سیسی ۱۲ ساعتی اما تبش تا دو الی ۳ روز طول کشید روی ران ها هم جوش های خیلی کوچیک داشت شربت انتی بیوتیک رو که می خورد خیلی بیقرار بود وگریه میکرد ۵ روز که دادم دیدم این جوشها روی صورت ودستها شکم وپشت در اومد گفتم شاید این تب ویروسی بوده بهش ۵قطره هیدروکسیزین دادم جوشهاش خوب شد گریه هم نمیکنه انتیبیوتیک دو هم قطع کردم ولی خیلی بی اشتهاست فقط شیر خودمو میخوره براش قطره پدی لاکت هم میدم چه کار کنم که اشتهاش باز بشه واینکه نتی بیوتیکش رو قطع کردم مشکلی نداشته
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- سلام بی اختیاری مدفوع دختر چهار ساله
سلام دخترم چهار سالشه وبیماری کاوازاکی داشته که درمان شده ولیکن بعد از درمان کاوازاکی چندین ماه است که مدفوع اش را متوجه نمی شه و شلوارش که کثیف می شه متوجه می شه و مدفوعش هم شُل است ولیکن وقتی خودم می برمش توالت و کنارش می مانم بعضی مواقع مدفوعش مقداری سفت (معمولی) هم دفع می کند، لطفاً راهنمایی بفرمایید که دخترم خودش هم از این قضیه بسیار ناراحت است و اوایل فکر می کردیم که تنبلی می کند و با جایزه دادن و صحبت کردن هم مشکلش حل نشد، باتشکر
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟

