Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کرم ضدآفتاب توسط کودک
تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب برا بچه یکساله خطرناکه؟؟؟؟؟
- واکسن۱۸ماهگی
باسلام خدمت شما پسرم۱۸ماهشه ویک هفته هست فقط آبریزش بینی داره بهش پلارژین و سیتیرزین دادم ولی خوب نشد چهار روزه از وقت واکسنش میگذره علایمی هم فقط و فقط آبریزش هست آقای دکتر میتونم برم واکسنشو بزنم؟
- سرماخوردگی
باسلام خدمت شما آقای دکتر پسرم۶سالشه آنفلوانزا گرفت ۲باردکتر بردم الان یک ماه که هنوز آبریزش بینی داره چکارش کنیم باتشکر
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- فابیس
کودکم فابیس داره ایا میتونه ایبو پروفن بخوره
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- کار نکردن شکم ودونه های قرمز
سلام .من شیر خودم رو به بچه میدم وچون شیرم کم بود .اول شیر ب ب لاک دادم ولی چون ۶ روز شکمش کار نکرد ولی بعد از کار کردن شکمش نرم بود البته اب گرم بهش دادم..الان شیر خشک گیگوز میدم خودمم از لحاظ رزیم غذایی فقط نون سبزی ومرغ وگوشت اب پز میخورم.یه سری دو نه های قارچی روی صورت بچم دراومد که قرمز هستند..وبا شیر خشک گیگوز هر ۲ یا ۳ روز یا ۴ روز شکم بچم کار میکنه ولی سفت ویبوستی نیست....بچه اولم اگزمای پوستی هم داشت ودرنهایت شیر خشک پپتی بهش دادم...به نظرتون چیکار کنم برای شیر خشک مناسب ...ایا کارکردن شکم هر ۲ یا ۳ یا ۴ روز با شیر خشک گیگوز طبیعه یا باید عوضش کنم.الان بچم یک ماهشه..قطره بی بی careهم بهش میدم
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- میزان مصرف ویتامین د
نحوه مصرف ویتامین د واحد 1000 در کودکان ده سال چگونه می باشد؟هفته ای یا ماهانه؟
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- حساسیت پوستی
سلام دخترم چهارماه ونیمه هست زیر ناف و دستگاه تناسلی انگار پوسته پوسته شده روی مای بیبی که استفاده میکردم نگاه کردم دیدم تاریخو عوض کردن و یه تاریخ جدید زدن احتمال داره پوست فاسد بوده باشه؟حالا باید چیکار کنم
- مصرف قطره آهن
با سلام.دو سال دخترم تمام شده است آیا باید مصرف قطره ی ویتان(مولتی ویتامین+آهن+زینک) را ادامه دهم یا قطع کنم؟جایگزین آن نیاز به قطره ی دیگری است؟
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟

