Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری
سلام پسرم تازه رفته تو یازده ماه وزنش ۹ کیلو نیم هستش تو ماه نهم و دهم ۳۰۰ گرم وزن اضافه کرده البته تو این دوماه یه هفته تب شدید کرد و ختنه اش کردم خیلی اذیت شده ، موقع تولد ۳ کیلو وزنش بود وزنش درسته آقای دکتر ، ممنون
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- دادن شربت گیرمیچر
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت گیرمچر به نوزاد ۲۷روزه که فاویسم داره داد یا چون هم گریه میکنه بعضی اوقات هم شبها نمیخوابه .
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- سلام پسرم یکسال وهشت ماه ست وتب وسرفه خشک داره چه داروی براش خوبه
- سلام خسته نباشید ایا عفونت گلوی دخترم تو ازمایش باعث بالا بودن پلاکتهایش شده تا امروزم هیچ مسکلی نداشته سپاسگزارم
- قی کردن یک چشم
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که چشماش قی میزدن بردمش بهداشت بهم گفت بازربه ملایم بزنم به گوشه چشمش من هم همین کار رو انجام دادم یکیشون خوب شد ولی چشم سمت راستش هنوز قی میزنه زیاد و اشک هم ازش میاد خواستم بدونم باید چیکار کنم تاخوب بشه ممنون
- سلام بچم ۴۰ روزشه میتونم بهش اموکسی سیلین بدن اخه سینش خیلی صدا میده نمیزاره نفس بکشه
- لیوان
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم از چند ماهگی باید با لیوان به کودک آب بدهیم؟
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود
- سرماخوردگی
با سلام بچه من 15 ماهشه و سرماخوردگی شدید و شاید انفولانزا ویروسی گرفته (احتمالا به علت آلودگی هوا در تهران) بعد از چند روز و مصرف پاراکید و شربت سرماخوردگی اطفال تبش قطع شده ولی سرفه های خلطی میکنه. میخواستم بدونم الان شربت دیگه ای بهش بدم چون شبها خلی بی تابه انگار دل درد داره و به سر خودش می کوبه. قبلا شربت پدی کاف میدادم. میخواستم توصیه شما رو داشته باشم. با تشکر فراوان.
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- ببخشید یک نوزاد دختر دو ماهه داریم از شیر مادر تغذیه میکنه خوب شیر میخوره وزن گیریشدهم خوبه اما دو روزه رنگ مدفوعش کاملا سبز است به نظرتون نیاز به مراجعه به پزشک هست
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- اسهال خلطی
بچه ام سه ماهشه امروز پنج بار اسهال کم وخلطی داشت آیا به چیزی حساس شده یاخیر مشکل دیگری دارد
- قرمزی مقعد نوزاد یک ماهه
با سلام نوزادم زیاد زور میکنه هم در خواب و بیداری و مقعد او قرمز و چند دانه ریز زده چیکار کنم بنظرتون ؟!
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
سلام وقت بخیر .دخترم ۷ ماهشه دو ماهه درگیر سرفه های،بسیار شدید شده و خلط پشت گلو داره .چندین بار به دکتر مراجعه کردم گفتن چیز خاصی نیست و دارو ندادن .لطفا راهنماییم کنید

