Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باسلام دخترم 2ماه ست شیر اپتامیل اچ ای دکتر تجویز کرد دادم ولی متاسفانه هفته پیش پیدا نشد داروخانه ب شوهرم گفته اشکال نداره حالا که پیدا نمیشه شیر ببلاک اچ ای بده متاسفانه دادم اسهال شده چکارکنم شیرببلاک میخوره سریع مدفوع میکنه ابکی ایا ازشیره
- داغی
سلام وقت بخیر اقای دکتر. نوزادم شش ماهه هست. چند روزه که کف پاش داغ هست. چیکار کنم اقای دکتر . شربت استامینوفن پاراکید بهش بدم؟ شهرستان خونه ی مادرم اومدم و دسترسی حضوری خدمتتون ندارم. یک دنیا سپاس
- یبوست
سلام نوزاد دوونیم ماهه شکمش خیلی دیرکارمیکنه بادشکمم داره بومیده ایاشربت نی نی لاکس خوبه چی بدم کارکنه
- کتوتیفن و تئو فیلین
میشه هردو داروی کتوتیفن و تئو فیلین باهم استفاده کرد
- شیر شی
سلام خسته نباشید ببخشید چگونه شیر شب کودک یکساله را کم یا قطع کنم تا صبح 5_6بار باید زیر سینه بره ممنونم.
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- بی نظمی اشتها
با سلام پسرم یک سالشه باوزن نه ونیم ووزن تولد سه کیلو یه جورایی بی نظمی اشتها داره مثلا کلا صبحانه نمیخوره به زور میخورونم اونم با زبانش پرت میکنه بیرون ناهار و شام هم که باز به زور میخورورونم ولی بعضی اوقات اشتهاشخوب میشه میوه جات هم که خیلی خوب میخورد الان فقط موز میخوره اونم گاهی اوقات اقای دکتر به نظر شما چی کار کنم میترسم ویتامین های مورد نیاز به بدنش نرسه یا اینکه مشکلی داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- پوست لواشک
با سلام و عرض ادب کودکم من یکساله است و دیروز پوست لواشک خورد نگرانم باسد چیکار کنم
- وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۳ ماه داره وزنش کمه همه آزمایشا هم داده اکیه مولتی کیندر هم می خوره تاثیری نداره کم اشتهاس به نظرتون پودر گین آپ براش بگیرم؟؟؟؟؟؟ هم برای اشتها هم وزن گیری
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- اسهال
پسرم سه ماهه است دو هفته میشه خیلی اسهاله مدفوع اش آب و گلوله گلوله توشه چطوری خوب میشه لطفاً بگید
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- بیماری اطفال
سلام خوبین ،پسرمدوسالش ی دفعه زانوپاش ورم کرد وبدنش جوش قرمز زد همه آزمایش وسونو وعکس سالمه ،الان دستاش ورم کرده میخواستم بدونم مشکل ازچیه

