Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- ویتامین D
سلام جناب آقای دکتر برای پسر یازده ساله ام روزانه چه دوزی ویتامین دی بدم؟
- گلو درد
سلام پسرم الان ۴ روز گلو درد داره شربت ضد سرفه دادم براش ولی اثری نداشت
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- مصرف دوباره آزیترومایسین
سلام خسته نباشین.کودک پنج ماهه ام چند زوز قبل سرماخورده بود دکتر بهش آزیترومایسین و پلارژیت داده بود الان یک هفته ای میشه خوب شده ولی امروز دوباره سرفه میکنه انگار از همسرم سرماخوردگی گرفته اگه دکتر دوباره بهش آزیترومایسین بده مصرفش کنیم؟مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.
- تب
سلام آقای دکتر پسرم تو یکماه دوبار این ویروس جدید را گرفته که گلو درد و تب داشته سه روز تب داشت و شربت کوآموکسی کلاو خورد بهتر شد و بعد از یک هفته دوباره تب و گلو درد و گرفتگی بینی دارد چکار کنم همش این ویروسه میره وبرمیگرده چه داروی بدم از دو روز قبل عید تا حالا همش مریض هست وتا حالا چهار نوع چرک خشکن خورده چی داروی بهش بدم واینکه چکار کنم مریض نشه آنقدر زود
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- روش مصرف شربت آزیترو ۲۰۰
سلام وقت بخیر دخترم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه پزشک برای عفونت گلو آزیترو ۲۰۰ داده و گفته روزی ۳ و نیم سی سی مصرف بشه دیشب ساعت ۱۱ ، ۳ و نیم سی سی داریم ولی خب هنوز تب داره . آیا نباید برای بار اول ۷ سی سی به بچه میدادیم؟ امکانش هست امروز جبران کرد؟ ظاهرا میشه روز اول هر ۱۲ ساعت داد و از روز دوم هر ۲۴ ساعت
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- بسته بودن مجرای اشکی
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه سرماي شديد خورده با دادن آنتي بيوتيک آموکسي سيلين و شربت سرفه و سيتريزين و قطره بيني خس خس سينه ي زيادي داره چيکارکنم؟3روزه آنتي بيوتيک ميدم

