Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- مقدار مصرف داروی آزیترومایسین
مقدار مصرف داروی آزیترومایسین در کودک شش ساله با وزن ۲۳کیلو گرم
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- غدد لنفاوی شکم
- اگزما
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ سالشه اگزمای شدید داره چند ماهیه تمام دستو پاش رو انقدر که میخارونه زخم شده و پوسته پوسته شده و هر دکتری میبریم درمان نمیشه هر روز داره بدتر میشه به نظرتون درمانی هست برای این پوست
- پاسخ بهسفیکسیم
پسرم دوازده سالشه روز یک عدد سفکسیم ۲۰۰ عفونت سینوسش رو خوب میکنه ؟
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- سرماخوردگي و تب
سلام خسته نباشيد پسر ١٣ ماهه ام ابتدا يك هفته اسهال داشت و بعد سرماخورد كه در نتيجه اون ٥ روز آزيترومايسين و ٧ روز آموكسي كلاو به تجويز پزشك مصرف كرد. بعد از اون ٤ روز تب بالا داشت و عفونت توي آزمايش خونش بود كه دو شب بستري شد بعد از مرخص شدن دچار آبريزش بيني و بدنبال اون سرفه خلط دار و عطسه شد كه به تجويز پزشك زيثرومكس، ديفن هيدرامين اكسپكتورانت ، زاديتن، ايميونس به همراه مولتي ويتامين و آهن مصرف ميكند امشب بعد از سه دوز آنتي بيوتيك دوباره تب كرده. علت چي ميتونه باشه؟چرا اينقد تب ميكنه؟ و اينكه الان آنتي بيوتيك مصرف ميكنه چرا بايد باز تب كنه؟
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- قلب در پسر ۱۳ ساله
سلام پسر من حدود یک ماه هست که قلبش درد میکنه تازگی ها میگه وقتی نفس میکشم پایین قلبم در میکنه و میگه انگار. بقضی در گلوش داره علت ش چی میتونه باشه
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور

