Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- کرونا
سلام یه هفته ای میشه که کرونا گرفتم ولی از نوع ضعیفش، الان به کودکم که نه ماهشه انتقال دادم ،عطسه میکنه و یکم سرش داغ تب داره و بیقراری میکنه بهش قطره استامینوفن دادم درچه صورت دکتر لازم است؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم بردم پیش دکتر متخصص اطفال میگه ویروس وارد بچه شده یک شربت سرماخوردگی کودکان داده ویک قطره بینی شربت نئوزینک سرفه اش خوب شده ولی سینه اش هنوزخس خس میکنه علتش چیه
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 15 ماه است یک هفته هست صداش تغییر کرده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- قطره پاراکید
سلام به کودک ۱۸ ماهه باوزن ۹کیلو چه اندازه پاراکید بدهم لطفا ازروی قطره چکان هم بگیدکه چه اندازه باشه؟؟
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- تب کودک
سلام دختر من 7سالشه13کیلو وزنشه همش تب میکنه دکتر سفیکسیم داده نمیدونم چه اندازه بدم بخوره و چند ساعتی بدم ممنون
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- سلام خسته نباشی پسرم ک سه ماهشه ی هفته اس داره سرفه میکنه ب نظرتون چ دارویی چ چیزی خوبه بهش بدم ممنون میشم اگه جواب بدید امکان دکتر بردنش را هم ندارم باتشکر
- دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزاد یک ماهه دارم که تحت نظر شما می باشد. شیر خودم و شیر خشک میل میکند. آقای دکتر من الان دندانم شدیدا درد میکنه و تا هفته ی بعد که بتونم برم مطب دندانپزشکی ، آیا میتونم مسکن مثلا نوافن بخورم یا خیر ؟ آیا بخاطر شیردهیم برای نوزادم ضرر داره؟ خیلی متشکرم
- اسهال
سلام آقای دکتر دختر من ۶سالشه دو روزه اسهاله یعنی طی ۴۸ساعت دوبار رفته دستشویی هر دوبارشم اسهال آبکی داره میشه راهنمایی کنید که چکار کنم
- کبودی
سلام دکتر جان خسته نباشید دختر من ۳۶ روزش همش کبود میشه علتش چیه خیلی نگرانم ؟
- شربت پدی کلدبرای نوزاد۱۳ماهه خوبه؟
سلام پسرم ۱۳ماهشه دوروزه سرماخورده ازداروخانه براش شربت پدی کلدگرفتم ولی نوشته کودکان ایا مشکلی نداره بهش ازاین شربت بدم دکترداروخونه گفت خوبه وچندساعت یباربدم بهش روش هیچی ننوشته باباش گرفته نپرسیده
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- سلام دختر چهار ساله دارم گوش میانیش عفونت کرده دکتر مونته لوکاست داده لطفا راهنمایی کنید بدمش یا نه گوش میانیش

